Jeff WayneThe War of the Worlds - Forever Autumn

In fiecare dimineata ma trezesc, de-o vreme, cantand. Astazi cum am deschis ochii am inceput sa fredonez Forever Autumn...
Mai demult va povesteam de Razboiul Lumilor dupa H.G.Wells, roman in care autorul nareaza cu inegalabila arta psihologica a suspansului si a angoasei, incercarea martienilor de a coloniza Pamantul, iar adaptarea radiofonica a textului a demonstrat forta de manipulare – neverosimila – a mijloacelor de informare in masa.
Astazi va propun sa vizionati Jeff Wayne´s Musical Version of the War of the Worlds.
Garantat o sa va placa!

4 comentarii:

Dexter spunea...

ooooo:) superb...
ce imi place forever autumn.. au cateva melodii superbe

Essences spunea...

Razboiul lumilor? frumos romanul si filmul la fel :)

Ciprian D. spunea...

True! Iti recomand si musical-ul! ;)

admin spunea...

Salut daca vrei sa facem schimb de link-uri ..adaugama in lista ta de bloguri si trimite un mesaj la una din posturile mele cu adresa ta sa te adaug si io...o seara buna :)

blogu meu-->
http://seducatori.blogspot.com

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur