Absent (ne)motivat!

A trecut ceva timp de cand am postat ultima data pe blog. A trecut frumos, nici repede dar nici prea incet, si s-au schimbat multe in citadela sibiana. Surprinzator toate s-au schimbat in bine. De pilda:

- concitadinii nu mai ies in strada, dupa regulatele injectii cu ser de super-eroi, caci pe malurile Cibinului nu mai exista motive de indignare. Prin urmare, frustrarea e de domeniul trecutului;
- totul a scazut surprinzator! Preturile, infractionalitatea, coruptia, dobanzile la credite, etc, toate au scazut. Sunt la pamant! Cea mai scazuta ramane insa starea de spirit;
- sibienii zambesc pe strada, la scoala, la serviciu, etc, de dimineata pana seara! Si toti poarta masti;
- intr-o zi am vazut o persoana mai in varsta cedand locul, in autobuz, unui pustan. Sau a suferit un atac de cord si s-a prabusit de pe scaun, nu am inteles prea bine caci am sunat repede la 112. In acest timp, jumatate dintre calatori s-au scuzat ca sunt contagiosi si ca sufera de miserupism, jumatate au coborat la prima iar cealalta jumatate striga: "sa faca cineva ceva!". Si autobuzele ar trebui dotate cu injectii cu ser de super-eroi;
- am vazut adolescenti fericiti! Fericiti pentru 10-le primit la limba romana pentru prezenta la teatru. Am fost alaturi de ei in acele momente de grea incercare...

Ma rog, ce sa mai continui? Cele rele sa se spele cele bune sa se adune. 
Bine ca se mai schimba cate ceva in jurul nostru daca noi ne incapatanam sa ramanem la fel. 

0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur