Anumite lucruri se vor intampla cu certitudine asa cum anumite lucruri vor putea sa ne surprinda in anul 2011.
Sub sloganul "Volunteer! make a difference." anul voluntariatului av fi anul european al activitatilor de voluntariat care promoveaza cetatenia activa. Ca orice proiect, scopul declarat este acela de a incuraja si sprijini, prin schimburile de experienta, eforturile depuse de autoritatile locale si regionale pentru a crea la nivelul societatii conditii favorabile voluntariatului si pentru a spori vizibilitatea activitatilor de voluntariat.
Cele mai importante evenimente ale anului vor fi Saptamana Nationala a Voluntariatului intre 9 si 15 mai 2011 dedicata comunitatilor, voluntarilor si organizatiilor nonprofit, dar mai ales ONG Fest 2011 intre 6 si 8 mai 2011.
Pe de alta parte, predictiile PR-ului se refera la agentiile care vor dezvolta competente interne pentru mediul online. Prin urmare, este mai mult decat probabil ca majoritatea agentiilor vor incerca sa dezvolte competentele legate de Internet pentru tot personalul, in timp ce altele vor specializa un numar reprezentativ totusi de angajati astfel incat la finalul anului 2011 orice agentie de PR (din cele cunoscute si active) sa aiba cel putin un om specializat doar pe PR pe web si social media.
Sub sloganul "Volunteer! make a difference." anul voluntariatului av fi anul european al activitatilor de voluntariat care promoveaza cetatenia activa. Ca orice proiect, scopul declarat este acela de a incuraja si sprijini, prin schimburile de experienta, eforturile depuse de autoritatile locale si regionale pentru a crea la nivelul societatii conditii favorabile voluntariatului si pentru a spori vizibilitatea activitatilor de voluntariat.
Cele mai importante evenimente ale anului vor fi Saptamana Nationala a Voluntariatului intre 9 si 15 mai 2011 dedicata comunitatilor, voluntarilor si organizatiilor nonprofit, dar mai ales ONG Fest 2011 intre 6 si 8 mai 2011.
Pe de alta parte, predictiile PR-ului se refera la agentiile care vor dezvolta competente interne pentru mediul online. Prin urmare, este mai mult decat probabil ca majoritatea agentiilor vor incerca sa dezvolte competentele legate de Internet pentru tot personalul, in timp ce altele vor specializa un numar reprezentativ totusi de angajati astfel incat la finalul anului 2011 orice agentie de PR (din cele cunoscute si active) sa aiba cel putin un om specializat doar pe PR pe web si social media.
Eu nu am avut rabdare pana la finalul anului 2011 si am provocat un duel pe Googlefight. Dupa o lupta ca-n filme a iesit castigator PR-ul in fata voluntariatului. Comentarii?
1 comentarii:
PRul este cel mai des intalnit sub forma celei mai proaste calitati. speram ca anul viitor va fi un an mai bun pentru PRisti
Trimiteți un comentariu