Sibiu, una dintre cele mai bune lumi posibile!

Am fost placut surprins sa citesc aceasta concluzie pe un blog pe care am ajuns intamplator, blogul Mirunei Codeanu (pentru Toma necredinciosu` -> http://mirunescu.wordpress.com.), si anume Sibiu, una dintre cele mai bune lumi posibile.

Cine a cunoscut Sibiul si nu s-a indragostit la prima vedere ar trebui sa isi puna serioase semne de intrebare. Parol! Sibiul nu poate evoca decat amintiri inedite, dar mai ales frumoase.
Iata o amintire care se potriveste perfect in aceasta descriere: o mie de culori.
Spre marea noastra bucurie ne mai lipseste doar o culoare, a o mie una culoare, pe care o puteti alege voi (pentru Toma necredinciosu` -> http://1001culori.ro. ).

Timp de cateva luni, cum prea bine stiti, alaturi de Colors am incercat sa identificam, impreuna, lucrurile pozitive si culorile citadelei, Sibiu.
Cand m-am alaturat acestui proiect am afirmat ca orasul meu are diverse nuante de verde eclipsate de omniprezentul, fascinantul dar uneori stanjenitorul gri.

Astazi, am certitudinea ca Sibiu inseamna speranta copiilor de a se juca in parcuri amenajate chiar si la periferia orasului; astazi am certitudinea ca Sibiu inseamna speranta tuturor de a respira un aer nepoluat.

Astazi am certitudinea ca speranta, speranta tuturor este ca griul sa devina o doar amintire pe care oricand o vom evoca vom reusi prin exemplul personal sa schimbam ceva, pentru binele nostru, pentru binele comunitatii.
Arata ca iti pasa! Ce culoare lipseste in Sibiu? Ce iti doresti sa fie in Sibiu si nu este inca? Sau, ce este in Sibiu si n-ar trebui sa fie?

0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur