Cea mai (ne)buna reclama a anului!

Imi plac, peste masura, reclamele! Imi plac reclamele atat de mult incat am ratat de fiecare data Noaptea devoratorilor de publicitate, precum si alte event-uri de acest gen. Nu e ignoranta, nu e superficialitate sau cum ati fi tentati sa-i spuneti, ci doar ghinion.

Aceasta afinitate pentru reclame este mai mult sau mai putin intamplatoare. Cert e ca am luat atitudine si iata-ma explorand cadrul spectaculos al publicitatii si brandului prin interfata unui master la ULBS. Nu ma intelegeti gresit, nu intentionez sa devin vreun advertiser notoriu. Asa cum un iubitor de arta, de pictura de pilda, ramane perplex in fata unei picturi, fara a avea veleitatea de a mazgali vreodata vreo panza, tot astfel ma oripilez si eu cand vine vorba de reclame, respectiv fara nicio veleitate de a caca vreo reclama.

Ma rog, sa nu mai lungesc vorba desi imi sta in caracter sa fac asta, anul 2010 -cand vine vorba de reclame- a fost un an bun. Fireste, exagerez!

Cele mai proaste reclame ale anului 2010 au fost cele cu iz eco la egalitate cu reclamele bancilor. Ceamai enervanta reclama l-a avut ca protagonist pe un grasan imbracat in zana, niste cretinoizi care se intrebau retoric "oare cu cine òr face banking?", pe un baietel, Paul, in baia caruia toti copiii vroiau sa se cace, un nebun care a repetat ca un tampit tot anul "scump dom`ne, scump, dincolo era mai ieftin!", etc. Aaaa....era sa uit de reclamele in care apar cele trei mari glorii ale tarii noastre; parol, in 2011 orice canal le va difuza va fi aspru amendat pentru ca ii lasa pe aia sa apara neimbalsamati pe sticla.

Daca reclamele vor avea aceleasi tendinte si in 2011, cert este ca producatorii de medicamente nu tre sa isi mai faca reclama. Reclame precum "eu Besel inima mamaitei mele" te trimite sa iti cumperi ceva de borat, reclama la Tnuva in care o capra academician iti face science demo ca eco e eco te constrange sa iei cateva hapuri de cap, insa preferata mea e "ce-i iubitule, intotdeauna ti-ai dorit un fiu!", stiti voi, aia cu tatal care se uita pe gaura cheii cu cafeaua-n mana si deschide usa un handralau care i-o tras-o lu`fii`sa. Ma rog, nu in ultimul rand, familia Telcu....sucks ever!

On the other hand, cele mai faine reclame ale anului 2010, si aici intervine subiectivismul, au fost cele in care niste bulinele colorate M&M s-au tinut de giumbuslucuri tot anul. Pe locul doi au fost cele de la Nesscaffe 3 in 1, iar pe locul trei...spuneti voi:

17 comentarii:

anti-BCR spunea...

reclama la Bcr cu bankingul i naspa rau din punctul meu de vedere

sunt tata, deci exist! spunea...

Ii la mare arta cand ii trage cu ochiu' tatalui, ceva de genu' "fraiere, iti f*t fata, iti beau si cafeaua, is smecher ce p*la mea".

Exista un tata destul de calm ca sa nu ii f*ta una in gura smecherului, sa-i dea de lucru dentistului vreo 3 luni?

((dog pet))_PH spunea...

.
Felizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
__000000____0000000________0000______0000
_00000000__000000000______00000_____00000
_00____00__00_____00_____00__00____00__00
______00___00_____00____00___00___00___00
_____00____00_____00_________00________00
____00_____00_____00_________00________00
___00______00_____00_________00________00
_00000000__000000000_________00________00
0000000000__0000000__________00________00
____________________0|0__________________
____________________0|0__________________
____________________0|0__________________
_______000_______________________000_____
________00_______________________00______
_________00_____________________00_______
__________00___________________00________
____________00_______________00__________
______________000000000000000____________
________________00000000000______________

Gabriel Baciu spunea...

O reclama buna e o reclama care vinde.

Ciprian D. spunea...

@anti-BCR
Si din punctul meu de vedere. Bine, asta fiindca urasc si sfidez bancile :)

Ciprian D. spunea...

@sunt tata, deci exist!
Foarte metaforica, foarte plastica exprimarea ta dar este conforma cu realitatea. Nu sunt tata dar inteleg frustrarea, adica imi imaginez :P

Ciprian D. spunea...

@ dog pet
Feliz, feliz... :)))
Nice message, sorry i cant say that about your blog too. Shame on me! :)

Ciprian D. spunea...

@Gabriel Baciu
Cam machiavelic...huh? Anyway...e un punct de vedere interesant. Dar asta inseamna ca orice se vinde bine e si bun? ;)

julie spunea...

Aia cu "eee...floritzele...iiiii! pufuletiii!!!" a fost pretty cute :))

Ciprian D. spunea...

Yap...true! Am uitat-o dar merita zece puncte :)

Ada Angharad spunea...

Dar observi cum in mijlocul meciurilor de fotbal sau de box esti informat brusc-si-dintro data-care absorbante sunt mai absorbante si te fac sa te simti proaspata- ca -o -zi- de -primavara?
O reclama dulce a fost aia cu fetita de la Fuchs. Desi putintel cretioida si aia. Cea de la Cappy care iti vinde nou sortiment de suc "natural" cu partea alba, adica cu atele din protocala, pe post de sanatata curata e la fel de idioata. Plus ca e violenta ca naiba, cu mama care sare prin aer cu cutitul in mana...

Anonim spunea...

Aia de la Red Bull de sarbatori mi se pare foarte faina. Pacat ca au interzis-o niste imbecili ca vezi doamne este jignita religia sau ce..

Anonim spunea...

Salut, sunt Beto si am verificat pe Ze List ca avem bloguri asemanatoare dupa blogroll. Deasta iti propun daca esti de acord bineinteles sa facem un link exchange. Beneficii ar fi de ambele parti. Astept un raspuns.

Ciprian D. spunea...

@dreamwind
Reclamele la tampoane sunt stupide din capul locului. Stupide si discriminante. Categoric!

Ciprian D. spunea...

@silviutzzz
Interese si iar interese, fara indoiala! Probabil nu s-au inteles la pret :)

Ciprian D. spunea...

@silviutzzz
Interese si iar interese, fara indoiala! Probabil nu s-au inteles la pret :)

Ciprian D. spunea...

@Beto
Nu mai bine imi scrii un email? Altfel consider drept insolent comentariul tau. Am inclusiv nr de mobil afisat pe net si tu alegi varianta cea mai simpla: spamul!

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur