25 de bloggeri implicati in campanie, 25 de copii care il asteapta pe Mos Craciun si 25 decembrie, ziua Nasterii Domnului, bucuria care ne determina sa fim mai buni cu noi, dar mai ales cu cei din jurul nostru.
Darul meu pentru Craciunul lor a ajuns la final, iata motivul pentru care am deosebita placere sa va invit astazi 17 decembrie, alaturi de noi, in Hypermarketul Carrefour la orele 18:00, pentru a ne bucura impreuna de surpriza intalnirii cu Mos Craciun intr-un scurt dar frumos program artistic.
Am incercat si am reusit sa facem copiilor de le ARAPAMESU, care cred in Mos Craciun, o surpriza.
Acest eveniment nu ar fi avut loc fara sprijinul si bunavointa conducerii Carrefour Sibiu si bineinteles implicarea sponsorilor si partenerilor media, carora le multumim:
- Boromir - Moara Cibin, BRD - Groupe Societe Generale, Industrial Software - Industrial Software, Printcenter si Smartgifts, Ambient, Editura Agnos, Muzeul Civilizatiei Populare Astra, Zdrovit, Lucas Super Sandwich, Ion Art Glass.
- Antena 1 Sibiu, Eveniment TV, Sibiu100%, Turnul Sfatului, Sibiul.ro, CityNews Sibiu, KissFM
- Antena 1 Sibiu, Eveniment TV, Sibiu100%, Turnul Sfatului, Sibiul.ro, CityNews Sibiu, KissFM
19 comentarii:
Frumos gest!
"N-am gasit de lucru! La mine e greu, foarte greu… cu lucru. Dar, de data aceasta, n-a fost chiar vina mea. Mi-a promis cineva ca ma face chelner. Nu s-a putut! Mi-a promis altcineva ca ma face bucatar pentru o zi. Io, ala care stie sa faca niste sandwich-uri super-mancabile… cu ajutorul sandwich maker-ului. Nu s-a putut. Apoi, din dorinta de munca grava, m-am gandit sa prestez ..."
"...pentru a ne bucura impreuna de surpriza intalnirii cu Mos Craciun..."
"Ideea Organizaţiei Naţionale a Bloggerilor din România s-a transformat în realitate..."
"vreau să mulțumesc tuturor celor care s-au implicat, atât sponsorilor, partenerilor și celor care ne-au ajutat în găsirea activităților, cât și bloggerilor sibieni, care s-au alăturat într-un număr destul de mare campaniei.
Bloggeri:
Moni
Cosmina
Alex A.
Ana Maria T.
Razvan
Tudor
Brylu
Călin B.
Achilianu
Tomitzel
Brunette Attitude
Iulia
Raluca L.
Rares. H.
Catalin GAS
Shnucky
Bogdan Gheorghita
Diana-Ribana
Scorpia
Marius Ogrean
Ada
Cipi
Eliza
Lili
Domnita Ralu
Parteneri:
- Carrefour
- Boromir – Moara Cibin, BRD – Groupe Societe Generale, Industrial Software – Industrial Software, Printcenter si Smartgifts, Ambient, Editura Agnos, Muzeul Civilizatiei Populare Astra, Zdrovit, Lucas Super Sandwich, Ion Art Glass.
- Antena 1 Sibiu, Eveniment TV, Sibiu100%, Turnul Sfatului, Sibiul.ro, CityNews Sibiu, KissFM"
"...am reusit sa facem copiilor de la ARAPAMESU, care cred in Mos Craciun, o surpriza..."
"...accesorii din colecţia de iarnă Diana-Ribana, realizată special pentru campania "Darul meu pentru Crăciunul lor"..."
"Eliza, ştiu că mi-ai spus de proiectul tău şi al pretenilor tăi bloggări. Eu aş vrea să particip la această campanie...Vreau să ajut!"
",,Darul meu pentru Crăciunul lor” a plecat de la ideea că puţin câte puţin, de la fiecare, poate însemna suficient pentru a aduce o rază de speranţă unor copii. Cu toţii am fost copii şi am simţit de nenumărate ori că cele mai frumoase bucurii izvorăsc..."
"Mereu ma plangeam ca as vrea sa fac mai multe, dar ca nu stiu ce as putea face. Dorinta exista, lipsesc ideile. Si, cum, de obicei, fiecare primeste ce merita, am primit (sau, mai corect, am gasit) si eu oameni minunati, plini de idei grozave.
..."
"Tocmai m-am intors din Music Pub, unde mi-am facut datoria de a lucra pentru cadourile celor 25 de copiii din campania “Darul meu pentru Craciunul lor”, in care bacsisurile pe o seara realizate de fiecare din blog-erii sibieni vor fi stranse si se vor cumpara cadouri de Craciun pentru 25 de copii proveniti din familii cu situatii materiale precare. Foarte frumoasa experienta, cei de la Music Pub au fost foarte deschisi ideii proiectului nostru si m-au ajutat mult."
prima parte...
".. Moş Crăciun ţine pasul cu tehnologia, el va fi asistat de 25 de bloggeri-elfi, care au lucrat timp de două săptămâni diverse meserii pentru a strânge fondurile necesare susţinerii acestei campanii umanitare. Ideea Organizaţiei Naţionale a Bloggerilor din România s-a transformat în realitate în momentul în care 25 de bloggeri din Sibiu ..."
"Campania Darul meu pentru Crăciunul lor este sprijinită de Carrefour, Boromir – Moara Cibin, BRD – Groupe Societe Generale, Industrial Software, Printcenter și Smartgifts, Ambient, Editura Agnos, Muzeul Civilizatiei Populare Astra, Zdrovit, Lucas Super Sandwich şi Ion Art Glass."
Mai sus este de fapt comunicatul de presă de la ONBR. Mi-a fost mai ușor să-l postez în întregime. Eu voi fi MC în seara asta de la 18:00 să însuflețesc atmosfera. "
"Din cauza unor probleme personale, Darul meu pentru Crăciunul lor, un proiect prezentat la #hmeet2, de Ciprian Drăghici, ar fi trebuit să mă prindă în tribuna spectatorilor.
Din fericire planurile sunt făcute pentru a fi schimbate și uite așa -prin bunăvoința celor de la Lucas Super Sandwich Sibiu- am reușit să obținem trei joburi pentru bloggerii sibieni, o sponsorizare de vreo 40 de sandwichuri pentru copiii nevoiași, pe care aceasta campanie își propune să îi ajute și..."
"Ideea Organizaţiei Naţionale a Bloggerilor din România s-a transformat în realitate în momentul în care 25 de bloggeri din Sibiu şi Mediaş au decis să pună umărul pentru a lumina măcar pentru câteva minute Crăciunul unor copii care n-au avut foarte multe şanse în viaţă. Fiecare dintre cei 25 de bloggeri a practicat câte o meserie, în majoritatea cazurilor alta decât cea pe care o fac în fiecare zi. Funcţionari s-au transformat în taximetrişti, jurnalişti în barmani, designeri în zugravi iar lista poate continua."
"Ţinta, 50 de lei adunaţi pentru o zi de lucru, a fost depăşită de foarte mulţi dintre ei. Alături de banii adunaţi de bloggeri, mai mulţi sponsori au sprijinit această inedită campanie. Cei 25 de copii vor primi cadourile pe care Moşul le va aduce cu sprijinul bloggerilor-elfi în cadrul unui mini-spectacol...."
frumoasa actiune
@DEC.I
Multumim frumos!
Trimiteți un comentariu