I was a partystarter, and partyender, cu J&B!

In urma cu o saptamana, invitat de J&B, brandul numarul 1 mondial de „party whisky”, in cadrul campaniei “Start a party!”, nu numai ca am fost un partystarter dar m-am dovedit unul dintre partyenderii petrecerii.


Cam despre ce a fost vorba? Ei bine, muzica a fost...cum se zice, awesome! (chiar le-am luat un scurt interviu celor de la Sensor pe care-l veti gasi intr-o postare dedicata); conceptul campaniei initiata de J&B a avut la baza ideea ca o petrecere poate incepe oriunde, oricand si oricum. Nu este nevoie de un cadru anume, ci doar de atitudinea potrivita.

Orice petrecere poate sa inceapa oriunde si oricand, atat timp cat este facuta in mod responsabil, pentru ca secretul consta in pastrarea echilibrului. Asadar, campania J&B a urmarit sa responsabilizeze consumatorii, aratandu-le ca nu au nevoie decat de ei insisi si de starea potrivita pentru a se distra.

Mesajul de responsabilitate a fost, de fapt, elementul cheie al campaniei, fiind integrat in toate mijloacele de promovare. Intr-un mod creativ, acest mesaj de responsabilitate a fost transmis prin „Mirrorball man”, care ia sfatuit cu, mai mult sau mai putin, umor pe consumatorii de alcool sa nu se catere la volan si chiar le ofera solutii pentru a ajunge acasa in siguranta.

Mie mi-a recomandat un taxi!


Ce sa mai zic, a fost un super party, o super campanie pe care am sustinut-o in virtutea mesajului de responsabilitate.


Felicitari organizatorilor care, cu siguranta, ne vor surprinde in continuare cu proiecte care merita atentia noastra.
Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur