Bebelusii au profil pe Facebook

"Azi am implinit 10 ani!". Am vazut acest mesaj insotit de fotografia unei pustoaice, cam despuiata vorba bunicii, in fata oglinzii. Si m-am intrebat: daca tot exista o varsta minima pentru acces in lumea oamenilor mari, nu ar trebui sa existe o varsta minima si pentru acces pe facebook si pe internet?


In incercarea de a ma edifica care este varsta limita a copiilor pe facebook am fost oripilat sa descopar pagina unui mititel de 12 ani care avea cca 4000 de fani pe pagina "Ca la 12 ani". Si am mers mai departe si am descoperit profiluri de bebelusi create de catre necoptii entuziastii, si fara minte, lor parinti. Viitorul nu arata dar suna bine!

0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur