„M-am spovedit, m-am impartasit! Da-i naiba!”

Sa multumim lui Dumnezeu ca JUSTITIA e pe roate, dar daca-si baga vreun aghiuta coada intre spite!

Dupa doua saptamani de puscarie Gigiocondiarul a facut baie...in multime!
Carevasazica hop-top, adica pac-pac, nu mai reprezinta pericol public.

Declaratiile facute la iesirea din arest m-au oripilat. Aveam certitudinea ca omul asta cand vorbeste spune nimic insa ieri a inceput sa vorbeasca in dodii, adica a combinat prostia cu dramul de filosofie piperana incercand in acelasi timp sa regurgiteze ce i-au bagat avocatii-n cap.

Elucubratiile: „M-am spovediiit...m-am impartasiiiit!”, „Paiii....a fost si-un politai, dar n-am vrut eu sa zic!”, „Dai vointa – iei putere”, „Facatura e de jooos, dupa aia se spune DA, liber!”, „Ce mai conteaza dom`ne? Da-i naiba! Sunt liber! Sunt acasa!” traduse din becaliana in gigelistica suna cam asa:
Politistul scapa turma! Un politist misterios, indiferent de functie sau grad nu poate castiga prin insumarea soldelor pana la pensie mai mult de...trei sute de mii de euro; presupunem ca politistul nostru traieste pana la 150 de ani si ca pune pensie pe pensie. Cat ar strange? Sa zicem...trei sute de mii de euro. Pai ce-ar zice politistul daca gigiocondarul i-ar da el luuui doua milioane de euro, sa stea acasa, pentru...o nimica toata, o declaratie acolo, sustinuta fireste.

Treaba curata, toata lumea vede lumina soarelui, alea alea...
Pai cand zicea avocatul ca gigiocondarul e-n stare de orice pentru a fi acasa de Paste...nu manca bors!

12 comentarii:

Bejenaru Gabriela spunea...

nu am urmarit aseara eliberarea lui gigi...dar din cate citesc la tine a fost ceva spectaculos...\\\\\

CORA spunea...

:)) Genială imaginea!

aventoro spunea...

e trist...
asta-i tara in care traim

"Cine fura azi un ou merge la parnaie, dar cine fura un bou il ia acasa"

Ciprian D. spunea...

@gabriela
Nu a fost spectaculos ci tipic romanesc! :)

@CORA
O printez si ti-o trimit prin iepuras. :)

@Sergiu
Altfel spus,tara e minunata! Pacat ca nu se poate spune acelasi lucru despre oameni!

Cel putin suntem liberi...

Lucian spunea...

eu n-am urmarit conferinta de presa deloc. mi-au ajuns prostiile spuse in poarta inchisorii

Bejenaru Gabriela spunea...

fie ca Sfanta sarbatoare a invirii Domnului sa-ti aduca cele 4 taine divine:increderea.lumina,iubire si speranta..SARBATORI FERICITE si HRISTOS A INVIAT...te astept cu o mica surpriza pe blog

Alecs spunea...

justitia functioneaza perfect la noi in tara,este incoruptibila....ah cat iubesc Romania....!

Dede spunea...

Coeficientul de intelingenta al oamenilor de pe planeta ramane intact in timp ce populatia creste!

Intr-adevar, de fiecare data cand apare Oierul nostru Jiji la TV, vedem divina comedia varianta live!

Ciprian D. spunea...

Merci Gabriela mi-au placut!

Nu a spus prosti, acelea au fost balbe! :) Era coplesit, probabil chiar credea ca i s-a intamplat o minune.

Mie mi-a placut Dante foarte mult Dede, dar ce mi-e dat sa vad acum...imi repugna!

Macar sa iubim Alecs! Macar atat...

CORA spunea...

Astept iepurasul cu nerbadare! Daca nu ma gaseste acasa, spune-i ca ii oate lasa imaginea mamei mele! Paste fericit!

ideartys spunea...

unde e bannerul acela..sau cum se face?!.. www.mediartys.blogspot.com

DoarATAT spunea...

Eu sunt intr-o perpetua insatisfactie, din care incerc sa ies, bloggand. As fi zis mai abrupt, dar nu-mi permite...conditionarea introducerii unui comentariu (daca nici acum nu apar -sa ma vad- sa stii ca ma supar, imi iau boii de la bicicleta si am plecat; definitiv). Nu-s mai bun ca tine, stiu si stii asta, dar...intuitia frate, mi-a luat...degetele la bataie pe tastatura.
Spre oftica lui Mircea Badea, aici la tine SIGUR am sa revin, desi nici nu stiu ce varsta ai. Daca ai sub 20, las totul si ma apuc de sapat canale !
BineTze !

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur