Scuipati-l pe Gigel...

...de deochi! ca era sa mor! De doua zile-ncoace, ba trei daca ma gandesc bine, imi fu atat de rau incat crezui ca o sa iau coltu`, dar nu-l luai, ci ma facui bine. Adica ma dresei de-s ca-nainte, ca bine nu stiu daca o sa ma fac vreodata.
Fara suparare, de aici incolo, prefer sa fiu scuipat caci – parol - tare afurisit e deochiul.
Prima data te ia usurel de cap pentru ca mai apoi sa te zgandare prin stomac provocandu-ti o stare de disconfort sora cu starea de spirit a romanilor, adica de lehamite.

Acum ma simt bine, merci, gratie unui leac babesc, acela cu carbunii stinsi.
Profilactic, daca nu voi fi scuipat, eu (ma) voi scuipa...

7 comentarii:

GOG spunea...

Aoleu,Gigele ! Cine-ti poarta sambetele ?Tare cu drag te-o fi privit!
Ia de aici sfaturi practice si colectioneaza carbuni pentru vre-o recidiva.
http://ro.wikisource.org/wiki/Desc%C3%A2ntec_de_deochi

P.S.
La urma, dar nu in ultumul rand:
LA MULTI ANI, BUNI, FRUMOSI SI NOROCOSI !
Am eu un interes special sa-ti mearga din bine in mai bine !

Ciprian D. spunea...

Mai sigur cred ca e sa ma imbrac pe dos :D
Habar n-am cum se prinse de mine ca nu cred eu in minuni de-astea. Deh...

Sarut mana frumos!!!!!!!

Geocer spunea...

Vezi ca s-ar putea sa fie simptomele unei hiperaciditati gastrice, nu ale unui deochi.

Ciprian D. spunea...

Foarte probabil :D desi marele meu dusman este indigestia. :D

Marius Ola spunea...

Ptiu! Na că mi-o scăpat:)
Am păţit-o şi eu. Noroc că mi-o descântat cineva care se pricepea... Nu ştiu cum, dar m-o rezolvat în câteva zeci de minute...

Calin Blaga spunea...

vezi daca nu porti ceva rosu la tine sau macar chillotii pe invers :D

Nicolae Anca spunea...

Te-a facut mama si mama natura un om frumos... trebuie avut mare grija, cu deochiul nu e de gluma! Si fratele meu era sa moara din cauza asta cand era mic; tot mai rau si nimeni nu gasea nimic, pana cand un medic a spus sa mergem repede cu el acasa ca e deochiat copilul!

E bine de stiut de catre toata lumea leacul asta!
Hai, sanatate! ;)

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur