Interviu cu Klaus Iohannis – premierimar (ide)al Sibiului!

Pe mine - Gigel - si Klaus ne leaga cel putin un lucru comun: patiseria saseasca Helbing. Obisnuim sa ne cumparam bucate pentru matz, la orele la care romanii se pun in pat cu burtile goale, de la bomba patiseristica din ograda Plus-ului din Gara Mica.
Bastinasii sunt familiarizati cu ea caci, probabil, este locul pe langa care treci doar daca iti permiti sa faci risipa de bale, caci preturile sunt piperate rau.


Ieri seara, neabatut de la program, in patiseria cu pricina m-am pomenit in spate cu tovarasul premierimar, chiar cu Werner patru case, eu pentru a lua la pachet cateva gogosi, iar domnia sa pentru a lua la purtator renumita paine cu dovleac, yummi!
Am profitat de ocazie si l-am rugat, pe pumpkin bread eater, sa-mi raspunda la cateva intrebari de interes...gigelistic:

Gigel: Tovarase premierimar, adica draga her, intru ata-n miezul chestiunii care va tintuieste pe primele pagini ale tabloidelor si pe burtierele tuturor teveurilor si va adresez rugamintea sa ma edificati: se spune ca e bine sa te faci frate cu dracul pana treci lacul, dar nu am certitudinea daca asta se refera doar la cei de etnie romana.
Facand abstractie de alte zicale romanesti care ar parea rautacioase la adresa persoanei matale, precum „Fie sasul cat de prost dar inalt sa fie sa ajunga la slanina!”, cu cine ai bate palma pentru a-ti aseza dosul sasesc in/pe guvernu` Romaniei?
Her premierimarul:


Gigel: Apreciez sinceritatea domnule premierimar, insa se pare ca nu prea sunteti in gratiile mascariciului statului. Aceasta chestiune se datoreaza faptului ca nu aveti aceleasi preferinte in materie de...bauturi? E cunoscut ca presedintele mai trage la masea cate o bere, cate-un vinisor...
Mataluta cu ce obisnuiesti sa iti uzi gatlejul?
Her premierimarul:

Gigel: Mda...sper sa nu ma amendeze ceneaul ca faceti reclama la sicola si rombel. Sa continuam!
Romanii care nu va cunosc, adica aia pe care personal ii consider mai isteti ca nu-si aleg edilul sef cu o majoritate de peste 80%, adica ailalti de nu-s sibieni bre...ce esti turc?, incearca sa isi formeze o parere despre ce-ai in tartacuta, insa nu prea reusesc deoarece esti tare laconic monser, adica her.
Chestiunea e ca multi isi zic in sine ete-l cum „tace ca prostu`!” sau e mut dar „mutul manca untu`!”.
Eu am aflat din surse gigelistice ca prima masura in calitate de premier va fi
aceea de a schimba cosurile de gunoi stradal din toata tara desi cum prea bine va cunosc eu va vad stand cu mainile in san.
Tot din surse am aflat ca a doua masura va fi aceea de a sfida criza economica, la fel cum sfidati criza politica...cu mainile in san. Nici nu mai trebuie sa mentionez ca sursele vorbesc ca nu prea aveti cui sa lasati mostenire cele patru case deoarece pana acum ati stat cu...mainile-n san.
Acum eu vin si va intreb: care este atitudinea matale - de her - vizavi de...de...de ce zisei pana acum....turcule!
Her premierimarul:


















Gigel: Gata bre am inteles...doar vorbim aceiasi limba: romana - e drept ca matale doar in Bucuresti ca pe-aci prin Sibiu nu prea ai cu cine ca toti acolitii lu`matale sunt sasi. Uite bre, apropos de asta mai lamureste-ma intro chestiune: este indubitabil faptul ca FDGRul este un partz, o fasaita in politica centrala, motiv pentru care noi astia cu gandirea neingra(ma)dita putem face hartie igienica din ideologia partidului domniei tale de her.
In virtutea acestei chestiuni, zi sincer, dar sincer bre her... ca un politicianist iscusit ce esti...viziunile matale sunt de stanga sau de...dreapta?
Her premierimarul:



Gigel: Ma rog, ca si cand nu era evident.
In sfarsit, pentru ca de fel eu sunt un visator, te rog lasa-te antrenat intr-un exercitiu - gigelistic - de imaginatie si spune-mi cu mana pe biblie, ba nu ca avem biblii diferite, mai bine pe steag, ho bre...nu pe steagul Germaniei... Spune-mi pe cuvant de onoare, nah!, ma rog surogat sau ce ti-a mai ramas din ea, cum te vezi peste cativa ani, tinand cont de veleitatile actuale?
Amu sa te vad...
Her premierimarul:

16 comentarii:

GOG spunea...

Se jura omul , mai, se jura si e gata sa o mai faca si in calitate de ...ma rog, vede el pana unde tine scara, si lumea tot rea!
Mancasiardovleacudinpitasauinvers.
http://www.youtube.com/watch?v=GEqjzokHN00

Ciprian D. spunea...

Pai a jurat din coltul mesei... :)

Geocer spunea...

Din cate observ, numai oamenilor mari le iei tu interviuri.

Evelina spunea...

Multumesc,mi s-au confirmat niste pareri in urma acestui ,,interviu,,,
Da,da...precis!

Ciprian D. spunea...

@Geocer
Ultimii doi intervievati sunt mari doar la figurat: mari (ne)simtiti. :D

Ciprian D. spunea...

@Evelina
Aseara il urmaream pe her iohannis in emisiune la Gadea cand ce credeti? Una peste alta cand a fost intrebat daca este bogat a raspuns foarte sigur pe sine "nu sunt nici bogat nici sarac!", regasindu-se in clasa medie a societatii romanesti. P
Pai daca Iohannis patru case cu solda tripla cat a mea duce o viata mediocra...eu sunt parlit lipit pamantului.

Mihai STOIAN spunea...

Basescu presedinte Iohannis premier ... sunt curios ce mai zice gigel dupa formula asta ...

M-am tot gandit ... Cum ar fi sa facem un mars de protest impotriva lor ? Ce zici Gigel vad ca apare j la numele adresei e cumva jijel:))) :)))

Mihai STOIAN spunea...

aaaa si mai e o chestie ... Vino si tu cu o alternativa ... bine bine nu el sau ei dar care ? vadim si poporul crin prostonescu sau prostanacul ?

Ciprian D. spunea...

@Mihai STOIAN
Apare J la adresa pentru ca trebuie updatat faviconul dar e criza :D

Adevarul e ca indiferent cine va fi presedinte sau premier eu tot paine neagra, soia si legume voi baga la mat. Voi avea un singur concediu si o singura leafa chiar daca va fi presedinte nati meir!
Si pisicile imi vor zgaria masina fara sa le pese ca tocmai mi-am vopsit masina...

Ciprian D. spunea...

...si inca ceva: rolul meu, de cetatean care isi plateste taxele, impozitele si respecta legea, nu este acela de a gasi solutii. Insa e dreptul meu sa traiesc intro tara in care se respecta Constitutia la fel cum am dreptul sa ma bucur de toate avatarele democratiei.
Daca afirm ca Basescu e idiot o fac in virtutea faptului ca ochiul meu gigelistic este zgariat pana-n fundul retinei de idioteniile presedintiale.

Malpraxis spunea...

ca primar a facut treaba buna la sibiu dar ca premier nu stiu ce sa cred. oricum a incetat sa-mi pese de cine iese prededinte sau orice altceva in conducerea tarii pentru ca stiu ca nu o sa faca nimic. stai ca o sa faca ceva adica sa fure cu nesimtire si bani si vizele unor oameni cu sperante...

app mergea mai bine sintagma primaro-priministru, zic eu :)

Ciprian D. spunea...

Orice Gigel ar fi facut ce-a facut el. Ca a facut pe banii nostri....si tot pe banii nostri "si-a si facut".
Din doua salarii bugetare (el primar si soata lui profa de limbi) nu poti dobandi patru proprietati in zece ani nici daca iti pui gura-n pod.

Sibiul arata infloritor gratie primarului, zice unul si altul cat mai convingator, insa niciunul nu vede Sibiul in ansamblu...ci CENTRUL monser.
Apoi daca Sibiul se reduce la centrul istoric... putem reduce Romania la Dorobanti.

teompa spunea...

sase sasi in sase... case: 3 case si 3 apartamente, pe numele sotiei, - sursa: http://www.sibiu.ro/ro2/declaratii/primarie/iohannis_klaus_werner.pdf

Ciprian D. spunea...

@teompa
Carevasazica marele om care va scoate tara din rahat, din pozitia de premierimar, este un barbat intretinut.
Pai sa-l votam presedinte! Aaa..nu candideaza? Nu conteaza...sa-l alegem presedinte. Cum?...nu vrea acum? Nu-i nimic, noi il vom vota si-l vom pune presedinte.

Anonim spunea...

Impecabil post. La faza asta te ador. ”Tovarase premierimar, draga her” e cel mai haios apelativ posibil.
Am râs mult....

Mihai STOIAN spunea...

@Gigel dar acelas presedinte e votat de jumatate plus unul :)) ... ce cetatean este acela de nu isi respecta presedintele :)) :P model ?

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur