Putin, Obama si...Basescu - Zero Level Meeting

Am fost martor la o intalnire de gradul zero intre cei trei mari conducatori care isi permit sa decida soarta acestei lumi: Putin, Obama si Basescu.
Dupa ce s-au plictisit sa decida unde sa mai pice un avion, o economie ori ce sa le mai puna in carca teroristilor pentru un pumn de...petrol, s-au lasat pe mana consilierilor responsabili cu divertismentul prezidential.

Iniativa acestora a fost aceea de a le testa celor trei presedinti flerul, intuitia...si inca ceva dar am uitat. Pentru asta, fiecare dintre cei trei trebuia sa intre intr-un tarc cu 100 de pinguini printre care doar unul era mascul, restul femele. Diplomatica misiune presupunea sa identifice in cel mai scurt timp masculul pinguin, fara a-l cauta de...oua.

Zis si facut, primul a fost Putin care dupa aproximativ o ora a iesit din tarc cu buza umflata. Daca v-as spune ca de plictiseala Basescu a tras un sprit cu Bercea Mondialul si a trecut si pe la Nuti n-ati fi surprinsi. Ma rog!
Mai mult de o ora a stat si Obama insa nu a reusit sa identifice pinguinul mascul. La randul sau, a intrat Basescu in tarc.
Dupa nici cinci minute a iesit din tarc tinand de urechi masculul pinguin.

Cum bine va imaginati audienta a cazut pe spate. Dupa ce a linistit uralele printr-o privire fulgeratoare, tipica, s-a auzit o voce de undeva care il intreba pe tovarasul Basescu...cum a reusit sa identifice pinguinul mascul ascuns printre 99 de femele, la care:


- Pai a fost usor, caci dupa ce am intrat in tarc si am ajuns in mijlocul lor le-am spus: "Sa traiti bine!" si dintre toti pinguinii numai asta mi-a raspuns: "Sa-mi sugi p***!" si l-am si inhatat!

7 comentarii:

Unknown spunea...

=)) vaaai

robert spunea...

Nu-l stiam... e tare de tot. In sfarsit cineva ii spune in fata adevarul lui Base. Pacat ca e pinguin!

Unknown spunea...

Eu zic că tare ghinion a avut Caragiale că n-a trăit vreo 250 ani măcar... avea ce scrie!

Unknown spunea...

Să dea Dumnezeu ca Băsescu să trăiască mai bine decăt noi, muritorii de rând.

Ciprian D. spunea...

@robert
...sa speram ca are stofa de politician :D

Ciprian D. spunea...

@keltoighost
fiecare epoca cu valorile ei; noi ii avem pe Axintie si grasu de la trasniti in OTAN. lol

Ciprian D. spunea...

@abbilbal
indubitabil traieste bine fara ajutorul providentei...

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur