Babele

Daca va asteptati sa cititi ceva despre cojoacele babei Dochia, nu ati nimerit bine. Mai jos este o situatie care imi place tare mult, povestita de Cosmin, un prieten drag care ar trebui sa-si faca blog, caci spune fain ce spune; sper sa nu se supere pentru ca am pus intre ghilimele intamplarea din autobuz, inainte sa-l intreb. Sper sa va placa! 


"Din anul 2005 merg la locul de munci cu aceeasi linie de Tursib. In fiecare aud ceva si de multe ori si vad ceva. Unele dialoguri sunt intr-un fel si simt nevoia sa le auziti si voi. Prezint doar fapte nu si consideratiile mele. Pe acestea le tin ca egoistu' pentru mine.
Dimineata, A 11, la dus:
A) Batrana imbracata in blana, neoprotestanta (ea nu blana), fata ii exprima convingere, tonul e extrem de ridicat, eu o aud perfect de la 7 scaune - Biblia noastra e mult mai buna ca a voastra! 
B) Alta batrana, tot imbracata, ortodoxa, poarta proteza dentara, vorbeste incet - Fiecare cu credinta lui, dar eu nu cred ca Biblia voastra de la secta voastra e mai buna!
A) Urland, profund jignita de cuvantul secta, evident nu stie ce inseamna dar probabil l-a mai auzit prin alte autobuze la adresa ei - Voi (ne-a inclus pe toti???) sunteti pacatosi, eu m-am pocait in fata Domnului nostru IIsus Hristos si ii sunt mireasa.
B) Nu e adevarat, noi de cand suntem aici suntem crestini. Asa ne-a zis noua parintele. Voi, nici macar nu aveti preoti.
C) Copil aproape emo, un cercel in buza, doi in ureche, ii suna telefonul era Him pe melodie _ Da! Ce? Stai fra ca urla doua senile. Da bah! Ne vedem in fata la Bruk!
Sfarsit, a trebuit sa cobor!"

0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur