Scoate voluntariatul din muzeu!


De fiecare data cand am avut ocazia am caracterizat sibienii ca fiind cei mai energici, destoinici, altruisti si plini de initiativa dintre romani. Am spus adevarul, adevar intarit de initiativa Fundatiei Comunitare Sibiu care, pe data de 25 mai, aliniaza la startul unui semimaraton o suma de grupuri de initiativa cu acelasi scop: binele comunitatii  sibiene!


Daca in postarea anterioara va povesteam despre o minunatie de proiect pentru copii, in cadrul aceluiasi semimaraton, de data aceasta va spun ca m-am hotarat sa ma implic mai mult, intr-un proiect care are la baza un subiect drag mie, voluntariatul: Scoate voluntariatul din muzeu
Asociatia ReGeneratia a identificat, si bine a facut, necesitatea de promovare a voluntarilor si a muncii din spatele proiectelor pentru comunitate si s-au gandit la un proiect care consta in realizarea unui pictorial foto cu voluntarii asociatiilor si o.n.g.-urilor active din citadela sibiana. Genial este faptul ca pentru realizarea pictorialului vor avea loc sesiuni foto in muzeele din Sibiu, care vor prezenta scene si elemente specifice asociatiilor si ong-urilor participante, pentru ca mai apoi, sesiunile foto sa fie reunite intr-o expozitie fotografica deschisa publicului sibian pentru a constientiza nevoia de implicare dar mai ales pentru a incuraja implicarea in activitatile comunitatii sibiene.

Cum am ales eu sa ma implic in acest proiect? Vreau sa alerg, asadar voi alerga, pentru proiectul "Scoate voluntariatul din muzeu!" si aceasta va fi contributia mea care sper ca, prin puterea exemplului, sa determine cati mai multi sibieni sa sustina acest proiect, fie ca alergatori fie ca sustinatori ai alergatorilor. Dar despre toate acestea gasiti mai multe informatii pe Semimaraton Sibiu 2013
O sa va tin la curent despre felul in care ma pregatesc pentru semimaraton. Pentru ca pot, pentru ca imi pasa si pentru ca vreau sa ma implic. Si voi puteti!

0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur