Gandurile unui voluntar. In Sibiu! La Sala Thalia.

via Facebook - "Joia armoniile îşi dau întâlnire la Filarmonică. 

Mă bucur c-am bătut la uşă într-o zi. Că am intrat. Că mi s-a pus în mână un buchet de flori pentru solistă... Mă bucur că m-am pierdut în mulţimea de oameni care îşi căutau surâzători locurile în sală. 


La Filarmonică îmi place zgomotul instrumentelor dezacordate de la repetiţii... Îmi place să privesc bătrânii, care au ochi de copii când reuşesc în sfârşit să urce ultima treaptă... "De fiecare dată când ajung sus, mă gândesc că poate e ultima oară când mai pot veni pe picioarele mele la concert..." Îmi place să le zâmbesc. Şi ei ne zâmbesc... Probabil fiindcă ne admiră tinereţea şi călătoresc astfel cu ani în urmă.

Am întâlnit, am cunoscut, am revăzut, am fost aproape de oameni frumoşi.
Cam multe gânduri pentru o simplă fotografie cu o roză şi-o diplomă...  Însă cam aşa e mereu... Poveşti nesfârşite, care ies dintr-un singur cadru."

Aceste ganduri apartin Cristinei Brinza, voluntar al Filarmonicii de Stat din Sibiu. Oportunitatea de voluntar permanent la festivalurile si evenimentele organizate de Filarmonica de Stat Sibiu se adreseaza celor care doresc sa isi dezvolte in cadrul acestui program de voluntariat calitati de baza, precum: comunicare interumana, atentie la detalii, initiativa, entuziasm, spirit de echipa, flexibilitate, dinamism.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Oare cine este domnisoara care a scris aceste randuri? E aceeasi persoana care apare in imaginea alaturata? Nu ati precizat aceasta si eram curioasa.

Ciprian D. spunea...

Am scris postarea pe fuga, de pe mobil, dupa 7 ore de alergat printre rafturi, dupa cumparaturi, si o goana teribila prin traficul din Sibiu.
Anul viitor trebuie sa invat sa citez sursa. :)

Anonim spunea...

Oh! Nu era o acuză. Dimpotrivă. Lucrez ca şi deigner şi în primul rând culorile din imagine mi-au atras atenţia :)
Frumoase gânduri! Felicitări voluntarilor şi felicitări pentru orgaizarea unor astfel de activităţi!
Mara D.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur