Inedita expozitie – fu` tare misto!

Am invatat o gramada de chestii; in primul rand am invatat ca in viata trebuie sa fii smecher, apoi ce trebuie sa ii dai presei de mancare.
Odata ajunsi la ghena cu pricina, unde urma sa o impopotonam cu ineditele noastre fotografii, am fost intampinati de o gasca de romulani. Marea mi-a fost surprinderea sa constat ca pe cat erau de mititei pe atat aveau gura de mare. Si spurcata, nevoie mare, pe deasupra!
Cum i-am vazut ca stateau tolaniti admirand apusul am facut imprudenta sa le fac o fotografie. Pana acolo mi-a fost norocul caci m-au apostrofat pentru indiscretia de care am dat dovada, astfel:
- Baahhh...nu ne fa poze, baahhhhh ca noi suntem la scoala si ne vede lumea!”
- Pai cum sunteti la scoala daca voi sunteti aici, la ghena, cautand in gunoaie, le-am intors-o eu. Tu nu vezi ca nu-ti fac tie poze? Fac poze la ghena de gunoi caci vrem sa o infrumusetam cu fotografii. Ce va veti face cand va veni presa insa? l-am instigat pe cel care parea liderul lor...
- La presa ii bagam pula-n gura!
Ma asteptam la orice raspuns dar sinceritatea lui m-a lasat perplex.

Am invatat apoi ca gunoiul se duce la ghena cu...masina de lux. Cum? Pai parchezi masina cat mai aproape de tarcul cu containarele de gunoi pentru a fi in siguranta. De obicei cainii comunitari stau pe o raza de cativa pasi de containare.
Apoi descaleci din bolid cu mare atentie sa nu calci intr-un cacat si te deplasezi spre portbagaj de unde scoti resturile menajere personale si ale vecinilor de palier. Daca nu te vede nimeni le poti arunca pe jos. Cui dracu ii pasa?


Am mai invatat ca exista oameni care apreciaza chiar si lucrurile marunte care se intampla in comunitatea lor.

Am stat de vorba cu astfel de oameni care ne-au laudat initiativa de a aduce un strop de culoare acolo unde culorile nu mai inseamna nimic: la ghena de gunoi.

Totodata, cei prezenti, in mare parte locatari ai cartierului Strand, si-au exprimat regretul ca acest eveniment este singular in orasul nostru, dar mai ales ca exista o lipsa de interactiune intre tinerii care sprijina putinele proiecte comunitare si concitadinii crispati parca de aspectele cotidiane ale vietii de zi cu zi.



Una peste alta expozitia a fost un succes. Unul inedit!

3 comentarii:

Monica spunea...

felicitari:)

neo spunea...

brava tinere.. ideea a fost misto, pacat ca nu a avut cine sa o asimileze.. sau cu ce..

Ciprian D. spunea...

mercic, danche veri maci, altaaa dataaa o s-o facem si mai si mai lata. pam pam

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur