De Paste, Iepurasul vine cu cadouri de la iLUX.ro!

Scrisoare primita pe adresa blogului din partea celui mai cuminte copil din citadela:
"Draga Iepurasule,

stiu ca i-am promis lui Mos Craciun ca daca imi aduce toate cate i le-am cerut, tie nu-ti mai cer nimic, insa arunca si tu un ochi pe acest magazin cu cadouri speciale si imi vei da dreptate. Nu te-ai putea abtine!

Iepurasule, am indraznit asadar sa iti scriu aceste randuri deoarece vreau sa ii fac o surpriza mamei mele care de fapt asteapta o surpriza din partea tatalui meu, altfel nu imi explic de ce lasa intotdeauna, foarteee subtil, browserul deschis pe pagina cu aceste casete de bijuterii sau pe pagina asta cu genti si portofele din piele Anuschka, doar doar se va prinde ce cadou sa ii ofere de Paste.

Ma rog, tatal meu e atat de ocupat incat, de curand, cand s-a oferit sa ma asculte daca mi-am invatat lectia, in loc sa ii regurgitez notitele mi-a venit ideea sa sar in sprijinul mamei si i-am spus ca mama si-ar dori o geanta stylish care sa aduca o nota de prospetime garderobei ei, adica o geanta sau un portofel din piele Anuschka. Fireste ca n-a stiut ce-i Anuschka asa ca i-am explicat ca reprezinta un brand care a lansat produse originale pictate manual – posete din piele natuala si portofele dama, de cea mai buna calitate, pictate manual de artizanii indieni, creand un nou trend in moda internationala. Cand am vazut ca ridica curios dintr-o spranceana am adaugat ca ii poate alege un astfel de cadou mamei, din colectia iLUX.ro, magazinul ideal de cadouri speciale si unice.

Draga Iepurasule, daca nu as sti ca iti place sa faci cadouri si surprize inedite nu as mai aduce vorba despre cat de deosebite sunt casetele de bijuterii executate din piele naturala sau ecologica, extrem de frumoase, foarte utile si nu in ultimul rand, un cadou cu adevarat memorabil si care va fi pretuit ani de-a randul.

Intrucat am invatat la scoala ca cele mai apreciate cadouri sunt cele care reusesc sa imbine cu succes utilitatea obiectului cu frumusetea lui, te intreb Iepurasule: o caseta de bijuterii, din colectia iLUX.ro, le intruneste pe ambele, astfel incat nu-ti ramane decat s-o alegi pe cea care se potriveste mamei mele? :)"

0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur