Blog, caut logo!

Cel mai (ne)simtit blogger, cauta logo pentru blog!

Am incercat de cateva ori (zeci) sa imi fac singur un logo pentru Citadela Sibiana si mi-a iesit un borcan de muraturi cu niste pete dupa ce am modificat nitel logo-ul unei institutii publice pentru care am tot respectul. 
Ca urmare, am decis sa admit ca nu ma pricep si sa fac apel la cei cu partea dreapta a creierului mai dezvoltata decat a mea. 

Fireste ca pana sa ajung aici am dat sfoara in tara si in sapte tari departe insa nu s-a gasit cineva care sa faca un logo pe masura blogului, desi am promis sa dau pentru asta jumatate din imparatie. 

Astept asadar orice sugestie, idee sau logo pentru blogul Citadela Sibiana, sa nu priceapa cineva altceva, la adresa de email: citadelasibiana@gmail.com. Daca va veni vorba de plata, o garantez in natura sau virtual, se intelege! Ca oameni suntem!

0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur