Citeste-ma, daca ai rata la banca!

- Domnisoara, va rog frumos sa imi explicati din ce cauza a fost modificata rata. 
- Ei bine, deoarece luna trecuta v-a expirat asigurarea de locuinta si intrucat nu ati facut dovada ca ati incheiat o noua asigurare pentru locuinta v-a fost generata din oficiu de catre banca o asigurare pentru locuinta cu valabilitatea de o luna in valoare de 2 euro. Pana imi trag eu sufletul, puneti dumneavoastra virgulele... smiley face.
In cazul in care nici luna aceasta nu veti face dovada ca ati incheiat o noua asigurare pentru locuinta va v-a fi generata, tot din oficiu de catre banca, o asigurare pentru locuinta cu valabilitatea de o luna in valoare de 2 euro. Si tot asa pana cand veti face dovada ca ati incheiat o noua asigurare pentru locuinta... smiley face.
- Inteleg, am gangurit eu  vinovat...
- ...insa, eu va recomand, in interesul dumneavoastra, sa incheiati o asigurare pentru locuinta pe o perioada de un an. O puteti face chiar aici, la noi, e net mai avantajoasa. Cu toate reducerile si discounturile va costa numai 58 de euro si nu va mai doare capul de cei 2 euro pe luna...

- Bine, domnisoara, dar 2 euro pe luna ori douasprezece luni fac 24 de euro...net mai putin decat 58 de euro pe an.

- Faceti cum doriti, domnule! Eu am vrut doar sa vin in sprijinul nevoilor dumneavoastra!

0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur