Ce haine purtam toamna asta? Se mai poarta hainele?

Se spune ca dupa ce trece Sfanta Marie...ne uitam in palarie, tot asa cum toamna numaram bobocii. Eu cred ca vom scapa teferi din vara desi tendinta modei stradale a fost una taman nociva pentru ochiul de bun simt.

Nimeni nu tine cont de tendinte, nimanui nu-i pasa de ce se poarta, cu totii renuntam la tinute adecvate in virtutea toalelor confortabile. Altfel spus: noi mai presus de moda!
Cu toate astea aruncam un ochi la colectiile pret-a-porter sau haute couture, high dressmaking, acel must have pe care ni-l dorim fara a-l purta, cu scopul de a descifra mesajul corect al acelor indicatii de stil. Altfel spus, ne pregatim simtirile pentru ce ar putea purta altcineva in defavoarea confortului propriu.

Daca tendintele coloriturilor acestei toamne sunt de la fucsia si mov la negru, mai ales NEGRU, si crem, dincolo de notiunea excentricului nu ne sfiim sa strecuram un accesoriu verde sau albastru, de dragul amorului propriu. Altfel spus, cui ii pasa daca vom arata ca niste papagali daca noi ne simtim in largul nostru?

Imi permit sa sper ca pentru toamna asta nu vor exista tendinte. La noi, dar la ei este in trend sacoul unisex, iar catifeaua acapareaza sfera incaltamintei in timp ce articolele din piele/piele ecologica se poarta ca jacheta, fusta, leggings sau pantaloni.
Ce ne poate salva de dovezile stradale de superficialitate? „Bobocii”! Penuria „bococilor”, toamna asta, face sa fim cumpatati, sa ne limitam consumul si sa purtam gioarsele de anul trecut, ca si cand acelea ar fi fost in trend...

9 comentarii:

Unknown spunea...

N-ai zis nimic de moda de pe litoral.
Pacat, merg la mare si... imi trebuie sfaturi,
Eh asta e, iar stau cu sacu' de dormit pe mine...

Ciprian D. spunea...

@Iulia Mihai
Ash...ca si cand m-as pricepe la asta. Bat si eu campii...fashion, auzi, cand eu vroiam sa zic de footbal. :)
Pe litoral nu se poarta haine, doar bikini. Eu asa as face.... :)))

Geocer spunea...

Eu imi permit sa-ti spun ca toamna asta voi purta tot hainele pe care le-am purtat si toamna trecuta, indiferent de tend.

GOG spunea...

Nu iti fa griji,altii au probleme mai mari.
http://www.acasatv.ro/serial-romanesc-de-epoca/adela-popescu-si-diana-dumitrescu-vor-purta-botinele-de-la-1900-si-in-afara-platourilor-de-filmare-de.html

Orin spunea...

Na, chiar modă nu mă așteptam să găsesc intrînd pe blog-ul tău! Surprize, surprize, nu scrii rău despre tendințe (chit că mă zgîrie puțin ”coloriturile” alea) și despre cum ne vom raporta la ele! Și eu vroiam să scriu la un moment dat despre ce se poartă efectiv pe străzile noastre.

Neamtu' spunea...

Tocmai ai luat Blogul de Aur (te-am incaltat cu el, felicitari).
http://neamtu.romascani.ro/un-fleac-m-au-poleit/

Nicolae Anca spunea...

Trendurile astea... prefer si eu hainele de anul trecut, de acum doi ani si uite-asa! Daca e sa mai cumpar ceva nou, ma uit sa vad ce spune trendul din mine =))

Evelina spunea...

Important este sa avem haine....la vremurile astea...repet sa avem haine in care sa ne simtim bine.
Umila parere a unei persoane care nu prea a studiat moda.....
Imi place blogul...voi mai reveni la ,,sala de lectura,,.

Anonim spunea...

http://haine-si.webs.com/

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur