La ghiseu...intre bugetari!

In urma cu o luna, la ghiseu, pentru a plati un nenorocit de impozit:

- Stimate coleg, aceasta situatie vi se datoreaza...
- Nu e vina mea ca n-ati stiut!
- Nu, n-am stiut ca nu stiati!
- Adica n-ati stiut ca nu stiam ca nu stiati?
- Depinde...
- Aha!
- Va asteapta sefu`! Mai bine-i spunem ca n-am stiut nimic de aceasta situatie!
- Si...sa puna pe altcineva sa o rezolve...
Dupa ce si-au terminat dialogul mi-am platit impozitul, dar discutia lor imi revine in minte obsesiv.

Oare de ce am impresia ca, in sistemul bugetar, cele mai competente/incompetente persoane sunt: "altcineva", "oricine", "nimeni", "altul", "celalalt", etc?

4 comentarii:

Unknown spunea...

Gigele draga eu iti urmaresc blogul de foarte mult timp si cred ca este cazul ca acest lucru sa se transforme intr-un link exchange...Ce zici?

Ciprian D. spunea...

Ei bine, mercic fain, esti IN ATENTIA GIGELITATII! ;)

Mihaela Petrescu spunea...

Nu-i o impresie. E realitatea gol, goluta ca si , scuzati, popoul, din caricatura!

CORA spunea...

Ai impresia asta pentru ca traim in Romania, unde simtul responsabilitatii este nul.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur