Oda inchinata GIGELITATII - la aniversarea unui anisor

Multumesc pentru reala surpriza din partea tovarasului Ciplism : o mirifica oda inchinata la ceas aniversar GIGELITATII sale!
"Toti il stiu, nu? pe Gigel
Ca e cetatean model
Ca-i curat si manierat
De toti e respectat...
Dar se vede ca pe lume
Nu sunt doar gigei, pe bune
Sunt si Gogu si Mitica
Si Costel si chiar Pulica
Intr-o seara ca oricare
Gigel merse la plimbare
Sa se relaxeze-un pic
Cu muzica si c-un dans mic
Si cum era festival
Din acela "Medieval"
Sponsorii stateau cu gloata
Cadouase sa dea moaca
Moaca daca tot a fost
Hop si Gigel, doar nu-i prost
Si de la promotorese
A luat tot de pe mese.
Bucuros nevoie mare
Ca facu rost de mancare
Gigel-atunci s-a relaxat
Sa se apuce de dansat.
Cand sa tzopaie-ce-i asta?
Ceva nu mergea si basta
Caci Mitica si Costel
Nu erau cuminti defel.
Aruncau doze pe jos
Nu se purtau nici frumos
Vorbeau tare si tipau
Din jungla parca erau.
Si vazand Gigel acestea
Se strica toata povestea
Si se supara vezi bine
Si bodogani in zine:
Las ca va fac io o poza
Cum ati aruncat o doza
Sa se stie mai baieti
Cat de nesimtiti sunteti...
Si toti care or vedea
Poza de pe blog cu ea
V-or spune cu ura mare
Sa va moara la intrare."

11 comentarii:

Hălăţel spunea...

Foarte tare:))

julie spunea...

chiar tare.:))

Ciprian D. spunea...

cu lacrimi am ras....:)))))

nadie spunea...

la multi ani!numa atit ai de cind esti pe piata si esti asa de cunoscut. :) iti urez la mai multe aparitii.

Mihaela Petrescu spunea...

Corect .Iata ca le spun si eu :
"sa va moara la intrare!"
Felicitari autorului si si protagonistului!

Ciprian D. spunea...

@nadie
Am mai spus-o, asadar ma repet: nimeni nu-i perfect! Eu sunt nimeni! :)

Ciprian D. spunea...

@Mihaela Petrescu
Sincere multumiri!

Neamtu' spunea...

Adevarul este ca Cipslim 'le are' cu poezioarele :) Eu cred ca e epigramist de cursa lunga :))

Ciprian D. spunea...

Categoric merita un premiu tovarasul Cipslim! Odata cu doza aia de zama cu bulbuci fara zahar am mai primit un pai negru si o chestie de pus pe ochi sa ai impresia ca-i noapte. Ei bine...chestia aia de pus pe ochi de la Coca Cola e premiul pentru Cipslim. Mestere...cand ai drum prin Sibiu te pun in posesie....sau ti-o trimit prin posta!

cipslim spunea...

Iti multumesc pentru cadou, e o surpriza foarte placuta pentru mine ca te-a bucurat intratat. Ma asteptam la un comentariu sarcastic sau un :) si cam atat.
Nu stiu cand o sa ajung eu in Sibiu dar sper sa-mi fac un drum intr-o buna zi si pe acolo. O sa urmaresc ce festivaluri se mai organizeaza acolo si imi fac eu un motiv de duca.
Momentan insa nu sunt pe pamantul patriei dar revin cat de curand.

Spor

Ciprian D. spunea...

Sa te intorci cu bine.....voiniculeee!
In cazul asta pun premiul la pastrare!
Salutare si cele bune!

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur