Ziua Indragostitilor vs Ziua Indragostitului

Aceasta postare a fost publicata pe Ora de Sibiu!
Asa, pe nesimtite, ne-am trezit in prima saptamana din februarie asaltati, pe email, pe facebook si etc, de  invitatii peste invitatii si oferte peste oferte, care mai de care mai pline de inimioare. Atunci am realizat ca, pe nesimtite, am intrat in luna Iubirii si-a lui Cupidon, in luna Indragostitilor!

Inca nu m-am hotarat ce sa fac de Valentine`s Day, insa am certitudinea ca voi face , pentru prima data de cand mi-a crescut barba, doar ceea ce voi vrea eu sa fac.
Entuziasmat de aceasta certitudine am analizat fiecare oferta si, stupoare: toate, dar absolut toate ofertele sunt adresate cuplurilor!

Ma rog, asta nu impiedica pe cineva sa se bucure pentru toti inamoratii de  Valentine`s Day. In fond Ziua Indragostitului sau Ziua Indragostitei e aniversata in fiecare zi in care Cupidon zambeste fiecaruia/fiecareia  dintre noi si ne indeamna sa ne iubim pe noi insine, pe cei din jurul nostru, dar mai ales sa iubim viata, sa ne bucuram de ea si s-o traim din plin!

5 comentarii:

1roman spunea...

wtf? Valentine's Day ? Dar de Dragobete am uitat ?

1acolo spunea...

Valentine's Day e de import,ne este băgată pe gat de Vest.

Ciprian D. spunea...

Nu cred ca a uitat cineva de Dragobete dar e mai incolo :)
Acum, o compara Valentines Day cu Dragobetele e ca si cand ai compara 4 iulie cu 1 decembrie. diferenta face ca de Dragobete si Ziua Nationala sa vibreze ceva in spiritele noastre de romani. in rest nu e decat marketing si mercantil.
daca ai inteles asta nu vei fi frustrat si vei simti vibratiile pozitive :)

Ciprian D. spunea...

Nu stiu cum e la altii dar mie nu mi se baga ceva pe gat decat daca permit asta. :)

VictorCh spunea...

1. Mi-e greu de priceput DE CE e nevoie de o zi "speciala" pt ca indragostitii sa-si spuna ceva si sa-si dea nu-stiu-ce si sa-si faca oarece - TOATE celelalte zile dintr-un an CE cusur au din acest punct de vedere? Alea-'s pt scufundat in uitare si nepasare si nesimtire?
Iar pt cei care nu-s indragostiti... care-ar fi rostul unei zile A INDRAGOSTITILOR?
SINGURA utilitate cat-de-cat rationala a unei asemenea zile - sa ofere timizilor (de ambe sexe) ocazia care sa-i imboldeasca sa declare deschis, iar sfioaselor fals-reticente sa le ofere pretextul de a ceda.
Iar pt comercianti reprezinta o excelenta ocazie de afaceri bune intr-o perioada "subtire" - dupa sarbatorile de iarna, cand romanilor li s-a cam golit pusculita si Pastele inca-i departe.
2. De acord cu opinia referitoare la "bagatul pe gat": nici eu nu suport sa-mi fie dat cu de-a sila ceva ce nu vreau, nici sa-mi fie "furat", rapit cu forta, ceva - chiar daca aveam eu de gand sa ofer. Spre ex, in trafic de regula sunt politicos si intelegator si aproape de fiecare data (uneori sunt prea grabit) permit cate unuia (nu mai multora, dar unuia da) care are "cedare" sa-mi intre in fata de pe laterala - cu exceptia cazului cand acel cineva vrea cu tot dinadinsul sa mi se bage in fata cu forta: atunci nu-i permit, iar daca nu se opreste dau in el fara nici o remuscare, si daca am posibilitatea aleg un loc de pe masina lui unde sa produc maximum de daune - preferabil in stalpul central.

Cu sau fara Valentine's Day si/sau dragobete - sa iubim si sa fim iubiti, si sa ne exprimam dragostea prin vorbe si MAI ALES prin fapte!

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur