Blog Meet Sibiu - editia a-III-a

Blog Meet Sibiu a ajuns la cea de-a III-a editie. De aceasta data vom raspunde invitatiei lui Nosfer. Precum spune si Nosfer, ne intalnim sa ne simtim bine, sa radem, sa glumim, sa povestim despre orice...si asa mai departe.
Parerea mea este ca nu conteaza cat de bloger esti, ci conteaza sa fii prezent. Zilele acestea povesteam cu mai multi amici(e) si-mi spuneau ca probabil nu vor veni caci la Blog Meet merg numai aia care...scriu mult si bla, bla, bla. Aiurea-n tramvai! E bine-venit orice bloger. Va asigur ca atmosfera este extrem de degajata, si ca dupa zece minute facem bascalie de Becali...
Nu uitati, astazi, terasa Amber Cafe de la ora 17:00. Cine ajunge primul tine loc celorlalti; cine ajunge ultimul face cinste tuturor! Sic!

6 comentarii:

Nicolae Anca spunea...

Imi pare rau ca am revenit deocamdata in orasul meu natal, abia maine ma intorc in Sibiu pentru 2 zile; mi-ar fi facut mare placere sa stam la una mica!
Blogaiala live, placuta!
;)

Bejenaru Gabriela spunea...

distractie placuta la intalnirea voastra.

Mihaela Petrescu spunea...

As veni si eu.Pacat ca ma despart atitea mii de kilometri. Plus ca intotdeauna mi-a placut Sibiul. Va urez o edtie placuta si rodnica. Poate ne spui si noua citeva concluzii...

PACO spunea...

Misto idee,si sincer chiar nu trebuie sa fii mare blogger sa merge la asemenea intalniri

Neamtu' spunea...

Norocosilor, sa va intalniti intr-un loc atat de frumos si sa vorbiti despre ce va place sa faceti... fain!

Malpraxis spunea...

d-aia e becali asa popular ca ii baga mereu lumea in seama....

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur