Jesus – cel mai tare twiter-ist...

..caci e urmarit, stupoare, de peste 52.000, adica cincizeci si doua de mii, de twiteristi, adica fiinte umane dotate cu inteligenta.
Ar fi fost culmea ca insusi Jesus sa urmareasca pe cineva insa nu urmareste pe nimeni, slava Domnului, desi am vazut oameni care, la televizor, aratau normal, vorbeau normal si se purtau normal cu toate ca afirmau ca sunt urmariti de Iisus, Satana, etc.
Nu am avut taria sa citesc prea multe pilde de-ale lui Jesus insa iata cateva care mi-au retinut atentia:
„Fine. I'm an alcoholic. Are y'all happy now? 10:46 AM Mar 26th via Tweetie ”

„I'm not really God.... ok yes I am. No I'm not. Yes I am. April Fools! Just kidding! Sort of. 10:24 PM Apr 1st via Tweetie ”

„Worst manicure ever. about 20 hours ago via Tweetie ”

Cine are curiozitatea...thats
Jesus!


Ma rog, curios din fire am gasit, tot pe twiter, alti Jesusi, unul mai breaz decat altul.
Un anume
Tiny Jesus care dupa vorba aia „a penny for your thoughts” incearca marea cu degetul, una din pildele lui sunand cam asa: „Penis for your thoughts? about 15 hours ago via web ”

Nu am cautat prea mult printre Jesusi si am dat de
Official Jesus on twiter, of course! De asta mi-a placut mai mult ca ii intrecea pe toti. Check this out....e cel mai kinky!

Ultima lui pilda suna cam asa: „Watching "Love Happens" with @OfficialMaryM. If Aniston doesn't show her tits in this flick them @OfficialMaryM has to!!!!!! about 12 hours ago via Tweetie”

Mai mult de atat nu am cautat caci mi-a fost de ajuns sa concluzionez inca o data, daca mai era necesar, ca sunt multi cretini pe lumea asta in toate colturile lumii desi pamantul e rotund.

Sarbatori fericite tuturor!

14 comentarii:

Calin Blaga spunea...

Asa, asa... N-ai pus link la Satan si la God. mai ales ca astia doi vorbesc unul cu altul pe Twitter. O lume nebuna:)

Ciprian D. spunea...

Pe Satan l-am vazut cu intarziere iar pe Gad chiar nu l-am vazut :D

Ciprian D. spunea...

Anyway e bine de stiut ca exista si ei ::))))

Unknown spunea...

Mda, clar, Jessus caută căi să se apropie de oi...

Mirela spunea...

Doamne, mare Ti-e puterea!!! Nu se poate asa ceva? Multi nebuni pe planeta!!! Dar Buddha nu are si el cont?

Ciprian D. spunea...

Buddha nu insa Tiny Buddha ori Buddhachild...au!

Geocer spunea...

Mare ti-e gradina, Doamne. Si multi mai sar gardul !

VictorCh spunea...

CRISTOS A INVIAT!

Sarbatori fericite!

On-topic:
1. Fereasca Sfantul...
2. Atentie la mistype-uri: "Ar fi fost culmea ca insasi Jesus..." ar putea fi interpretat drept un sacrilegiu (din cate stiu eu, El era considerat a fi FIUL, NU FIICA...)

Unknown spunea...

mie mi se pare chiar blasfemie.

Monica spunea...

sanatosi nu sunt cu siguranta...


Sarbatori pline de pace si liniste:)

Unknown spunea...

Premiu la mine pe blog :)

angela tocilă spunea...

ai şi la mine premiu :)

Ioana Radu spunea...

E blasfemie. Cel putin asa vad eu lucrurile.
Si, pe langa aceste conturi de Twitter, afla ca GOD are pagini web! Domenii nene, nu conturi pe vreun site.
Pui intrebari si ti se raspunde. Cica s-a lucrat ani buni la site-urile astea ca sa genereze raspuns pentru fiecare intrebare. Si "God" asta al lor e foarte kinky, raspunde cu prescurtari gen "IDK"... l-am intrebat "What's IDK" si mi-a raspuns "I don't know, fool!"
:)
Blasfemii.

realbadpisy spunea...

deci dracu nu? pff la naiba si eu deja imi facem sperante .. vroiam o rezervare pt iad...pt doua persoane....doar nu il las pe al meu la virgine.:P

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur