"Nesfarsita" plaja Vadu!

Destinatie de vacanta: Vadu! Ma cheama marea! Ma cheama atat de tare incat abia mai aud altceva din jur. Am plecat spre Vadu si anul trecut... 
De ce Vadu? Am auzit ca la Vadu ma pot bucura intr-adevar de mare, fiindca este un loc putin cunoscut si am mici sanse ca acolo sa intalnesc pe cineva cu care sa ma mai fi vazut vreodata. 

Vadu e un sat de pe malul marii. Din sat, mai sunt cam 5 km de mers pe un drum 2/3 betonat prin campie pana ma apropii de plaja. Imediat la iesirea din sat o sa observ o fabrica inchisa (Intreprinderea de Metale Rare – IMR), o ramasita a mastodontului industrial comunist roman. Iar pe drum se vede si ce a ramas din lacurile ce foloseau fabricii. Acum a crescut acolo vegetatie, in balti sunt vietati care si-au gasit o noua casa. Asa am auzit...

Am auzit ca marea o sa o vad abia in ultimul moment, fiindca este o duna de nisip mai inalta, chiar inainte de plaja.
Voi ajunge in varful acelei dune, voi vedea marea si ma voi bucura ca un copil! Imi voi alege un loc pentru cort...

0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur