Ho tii! Jos ma fia! Jos Ta ri cea nu!

STATUL ROMAN VS COMISARIATUL PENTRU SOCIETATEA CIVILA!


Parca totul se invarte in jurul psihologicului. In timp ce benzina cade sub pragul psihologic, euro sare peste pragul psihologic, iar creditele s-au blocat...tot psihologic. Tangential, pana si taxa auto a suferit modificari de natura psiho-logica!

Dis de dimineata, am plecat la alimentara sa cumpar "teitei" si m-am trezit in iuresul con-citadinilor revoltati datorita O.U.G. nr. 208/2mii8. Pana sa ma dezmeticesc am ajuns in parcarea salii Transilvania unde era adunat, deja, cioporul. M-am dat jos si am facut de cateva ori click surprizand liderii turmei imbarcati in „nave de lupta” insemnate cu sloganuri ce au fost mai apoi scandate la adresa guvernului.

Liderul grupului s-a desemnat ad-hoc prin inmanarea unei porta-voce, care, cu ideile bine organizate pe o foaie, a reamintit turmei sa nu se comporte ca niste animale, care ar bloca traficul. A adus la cunostinta ca miscarea de protest este autorizata cu incepere de la orele 11 si se va desfasura pe itinerariul prestabilit de maria sa imparatul, adica primarul; tot la cunostinta a adus faptul ca: „statul roman a fost actionat in judecata de catre Comisariatul pentru Societatea Civila” pentru ilegalitatea de a adopta legea care facea obiectul „insurectiei”, si ca este increzator ca e doar o chestiune de timp pana se va reglementa situatia. Turma, dupa luarea la cunostinta a ideilor expuse, aprobator sau dezaprobator a raspuns in stilul caracteristic, prin scandarea de onomatopee: „Jos Ta-ri-cea-nu!”, „Ho-tii!”, „Aveti grija pe unde calcati, ca veti plati ta-xa!”, „Plea-ca fran-ce-zu`!”, „Jos ma-fia”, dar MAFIA nu a fost acolo...
S-au intocmit liste impotriva ordonantei 208, am semnat si eu, doar nu a durut. Am auzit voci din partea "organelor" care ne-au indemnat sa ne manifestam nemultumirea in spiritul legi; ne-au reamintit traseul bine stabilit si ne-au asigurat ca: „avem tot sprijinul politiei pentru ca manifestarea sa se desfasoare in bune conditii”. Dar turma-i turma. Era atat de revoltata incat nu mai distingea care sunt hotii, si ca sa nu ramana vreunul pe dinafara, turma i-a bagat pe toti in aceiasi oala.

Ma urc in masina cu gandul la "teiteii" mei si cand sa plec ma intreaba unul: „-Pai bine frate, dar tu ce cauti cu Dacia aici?” N-am stiut ce sa-i raspund altceva, dar i-am spus ca eu protestez impotriva scumpirii "teiteilor". Ador cocalarii cu manifestari de idiotenie dobitoceasca! Cine nu-i iubeste?

Traseul s-a respectat intocmai, cu mici demonstratii auto-soferistice demne de a fi nominalizate pentru cocalarul anului. De precizat ca in momentul trecerii coloanei prin fata casei imparatului, pardon primarului, herr ne-a salutat din poarta cu lacrimi in ochi de emotie, aratandu-ne ca i se falfaie...batista. Glumesc! Mai incolo nu stiu ce-a mai fost, si nici nu-mi pasa. Dar mi-am cumparat teitei!















2 comentarii:

Anonim spunea...

Taitei in capul tau, mai da cu ochiu' ala bun printr-un dictionar, diareea verbala are si ea demnitatea ei, pretinde sa fie macar ortografiata corect!

Ciprian D. spunea...

Intotdeauna exista cel putin unul ca tine pe vreun forum sau pe vreun blog; unul care nu are destule in cap pentru a elabora un comentariu, dar e mare ortografist. Saracul ignorant...
Fie, iti accept meteahna: corecteaza cu rosu si apoi da nota. Dubleaza nota, ba nu tripleaza nota si...evrika, iti afli coeficientul de inteligenta. Sa fii tu sanatos!

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur