Psihologic: The Others


The Others – INTRUSII – un film pentru domnisoare, produs de Alejandro Amenabar – scenarist, regizor, producator, compozitor, etc pentru Kidman, face parte din seria filmelor pe care trebuie sa le vizionezi in speranta ca vei gasi unul bun. Recomandabil pentru copii si batrani senili.
Cu toate acestea este un film aclamat, chiar nominalizat pentru Globul de Aur, castigator a peste douazeci de premii.
De ce? Cu siguranta datorita povestii frumoase pe incantatoare ritmuri de Chopin. Abia la final realizezi ca intrusii sunt...the others, adica abia la final sti cine sunt adevaratii intrusi(daca citeam asta undeva, inainte sa vad filmul, nu cred ca l-as mai fi vizionat). Asadar, un film vag... psihologic.

2 comentarii:

Mary-Joe spunea...

Imi pare rau ca te contrazic. Nu sunt critic de film si nu am pretentia ca ce spun eu asa si este, insa mie filmul The Others chiar mi'a placut si mi s'a parut foarte interesant tocmai datorita finalului. Seria filmelor de acest gen, dupa parerea mea, a fost deschisa de The Sixth Sense si a fost continuata cu Passengers. Ultimul intr'adevar mai slab decat primele doua. Dar asta'i doar parerea mea. (atat in prima cat si in ultima instanta, este vorba de gusturi, iar filmul ala a fost pe gustul meu).

Ciprian D. spunea...

Recunosc ca filmul este inca de la inceput intrigant. Vroiam mai mult...
N-am gasit mai mult nici in Al saselea simt, nici in Pasagerii, nici in Just like haven in care se impleteste grozav dragostea cu misterul.
Nu sunt filme rele, am vazut altele de-a dreptul care sucks pentru a ajunge la filme despre care imi face placere sa vorbesc, filmele cu caracter psihologic. Acesta e motivul pentru care mi-e greu sa fiu obiectiv in afara lor.
Nu suntem critici daca ne expunem propriul punct de vedere; mi-a placut cum l-ai expus pe al tau.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur