Cine mai vrea (m)U.E.?

Pana in prezent nu m-am edificat ce cautam in U.E. La momentul respectiv, al aderarii, multi cetateni, oameni simpli sau deontologi, priveau Uniunea Europeana ca pe un Fat-Frumos pe-un cal alb, inaripat, care din departare ne-a zarit pe noi – Romania – ca pe un nufar ce creste intr-un lac cu noroi pe fund. Adevarul este ca pe atunci eram in (sa-i zicem) noroi pana-n gat iar acum am inceput sa mancam...sa-i zicem tot noroi pana ne va iesi pe nas.

Corect din partea U.E. - care face practic cam acelasi lucru precum Imperiul Otoman odinioara - ar fi fost sa constranga sistemele sociale sa implementeze programe de garantare a unui standard minim de viata , a unui nivel de trai decent, si sa le sustina. Mai ales sa le sustina!

Astfel, daca unui pensionar nu i-ar fi ajuns pensia nici macar pentru plata obligatiilor sociale (nu mai vorbim de mancare si medicamente) sa fii fost inclus intr-unul din programele de garantare a standurdului de viata.



Orice om sanatos la minte care vede ca in loc de astfel de programe au fost impuse masuri de reducere a salariilor si pensiilor...ar fi normal sa nu mai vrea (m)U.E.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu sunt eu adepta lepselor dar am una care mi-a placut mult si sunt curioasa care sunt si preferintele tale.

Monica spunea...

oricum eu niciodata nu am vrut ideea asta de U.E......

Toti credeau ca e lapte si miere, dar de fapt e jeg si imputire....

Cony spunea...

Deciziile nu le luam noi, chiar daca m vrea sa fie altfel... Nu intelgeam si inca nu inteleg la ce ne foloseste U.E.

robert spunea...

E foarte simplu! Daca odinioara se purtau razboaie si eram cotropiti, in ziua de azi, mai mari intelepti ai lumii astea s-au gandit ca nu mai e la moda sa faci razboaie. Mai bine inventezi UE - un fel de plasa de paianjen - si lasi fraierii sa cada in ea. Si apoi incepi sa sugi la ei...
Nici macar nu ne dam seama ca suntem cotropiti!

De ce credeti ca britanicul, francezul, neamtul o duc bine? Pentru ca muncesc de se spetesc. Aiurea! Pentru ca muncim noi ca prostii - ca sa le dam lor, adica la (m)UE si ei ne dau noua la mue.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur