(ne)Bune, rele si belele!

Paradoxal, dar foarte natural intr-o societate manelista, au crescut numarul sinuciderilor dupa ce s-a sinucis Madalina lu`Manole. Odinioara alt Manole a incercat sa ne arate unde este locul femei. Concluzie: s-a emancipat femeia! Asta e un lucru bun!
.
Netam-nesam Ceasusescu a inviat in constiintele romanilor: l-au scos nitel la aer, i-au rupt un dinte, i-au taiat o suvita din par si i-au scurtat cel putin o unghie, ca si cand nu ar fi fost de ajuns ca l-au ciuruit. Fleacuri monser, fleacuri! Nu m-am intrebat niciodata si nu-mi pasa in ce groapa zace odiosul insa sunt oripilat ca a fost aprobata cererea de deshumare dupa douazecei de ani. Oricat as incerca sa fiu de cinic...nu reusesc sa-mi explic lipsa de respect fata de un fost presedinte care a fost ingropat si dezgropat ca un caine. O, tempora! O, mores!
.
Basescu, departe de sinucideri si deshumari, a iesit la rampa inca de la inceputul saptamanii. Daca mai era necesar ne-a asigurat ca tine strans haturile si ca nu va cadea din sa. Se pare ca e mai ambitios decat ma asteptam, stimulat de o oarecare iapa ce necheaza prin fruntea organizatiei centrale! Ma tem ca dupa ce va calari sectorul bugetar si privat pana vor face spume la gura nu se va opri pana nu va cocosa fiecare roman in parte: copii, adulti sau pensionari. Putem fugi...dar unde sa ne ascundem, si de cine?
.
Nu imi pasa ca s-a scumpit benzina! Chiar daca vor face litrul cinci, sase, opt sau zece lei....tot de 50 de lei alimentez. Sic!
Maine voi merge cu bicicleta la serviciu caci am pastrat niste oase de la cina. Ieri dimineata n-am avut oase dar am ajuns cu cinci minute mai repede!
.
M-am intalnit cu mai multi cunoscuti, amici, prieteni, si intrebarea care predomina dupa strangerea de mana a fost: parca erai bugetar, mai lucrezi? Multi dintre ei cautau de lucru si ca sa nu-i ranesc in sinele liric i-am asigurat ca o duc groaznic si ca au inceput sa taie lemne pe mine. E adevarat ca nu e frumos din partea mea dar, ca urmare, mi-au facut cinste cel putin cu cate o bere. Extraordinar!

4 comentarii:

Ileana spunea...

Trebuie sa marturisesc ca e cea mai buna postare a ta de pana acum (pararea mea). Ai surprins foarte bine "tipicul" romanesc, in fiecare paragraf.
Felicitari!

Mirela spunea...

Ştiu că nu e cazul dar cad de pe scaun de râs! Nici eu nu pricep realităţile zilelor pe care le trăim, dar mă consolez cu faptul că, poate, sunt blondă oxigenată şi nu ar trebui să îmi bat capul...

Ziyati spunea...

Salut!

Vreau să te anunţ că am schimbat bannerul blogului meu ( http://ziyati-fcrb.blogspot.com ). Aş vrea să-l actualizezi şi tu pe blogul tău şi să-mi dai un semn la rubrica "Of topic" de pe blogul meu!


Merci frumos! Baftă mare! Spor la scris!

Tudor St. Popa spunea...

Bloggere, ce zici, strangem randurile?
Vezi la mine pe blog mai multe detalii.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur