Te iubesc!

Mi-a trebuit ceva timp sa realizez asta insa nu mi-a trebuit mult timp sa o spun.

Intrucat am lipsit nitel, justificat sau nu - este relativ, m-am trezit in aceasta dimineata cu gandul sa debitez ceva care sa-mi justifice absenta. O postare sincera care sa exprime toate sentimentele care m-au incercat in ultimul timp insa pentru asta ar fi nevoie de cateva tomuri.

Va spuneam ca iubesc si nu v-am mintit. Am constatat ca la fel ca mine iubesc si altii. Am incercat sa inteleg ratiunile altora pentru care iubesc si uneori m-a bufnit rasul, alteori abia imi ascundeam emotia care parca ma sugruma. Fireste, au fost si clipe in care superficialitatea ratiunilor altora pentru care iubesc mi-a provocat o nedumerire amestecata cu mahnire si indignare. Nimeni nu-i perfect!

M-am indragostit in urma cu mai mult timp de acest oras si am ajuns sa il iubesc ca pe o parte din mine. Cu bune si cu rele. Acesta e unul dintre motivele pentru care ador sa il vad gatit de sarbatoare. Asta se intampla la unison cu simtamintele concitadinilor.
Am auzit si voci care se plang ca Sibiul nu este gatit mereu gatit de sarbatoare insa le-am scuzat ca fiind vocile care vin, stau putin si pleaca.
A compara Sibiul, acest unic, cu orice altceva nu poate fi scuzabil!

1 comentarii:

Razvan Rrr© spunea...

Eu ma (re)indragostesc de Sibiu in fieacare an. De vreo patru ori pe an. Primavara, vara, toamna si iarna.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur