Voila! - a fost Voala!

Acum trei zile, la orele la care cu mic, cu mare, voluntari, oameni de presa, artisti, producatori sau directori de teatru se indreptau spre Clubul Festivalului sa-si povesteasa impresiile zilei incheiate, ma aflam in parcarea teatrului.
.
Do you speak English? Obisnuit sa aud intrebarea asta, de cand a inceput FITS-ul, am raspuns afirmativ inainte de a ma intoarce. Erau doi tipi din stafful tehnic al companiei Voala. I-am indrumat catre TNRS si dupa ce si-au rezolvat problemele am stat la taclale cu ei la Clubul Festivalului unde mi-au conturat pe scurt spectacolul care a avut loc aseara.
.
Mi-au spus ca o sa fie spectaculos insa cuvintele lor nu au putut exprima pe deplin profesionalismul si frumusetea acrobatiilor din cadrul spectacolului din Piata Mare. Pun chezasie cateva fotografii si-un filmulet:

0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur