Voluntarul anului 2013, in Sibiu

In urma cu cateva zile a avut loc in citadela sibiana, Gala pentru Supervoluntari - editia a VIII-a, singurul eveniment care premiaza voluntariatul din Sibiu

Maria Ștefania Crișan a câștigat marți seara titlul de Supervoluntarul anului 2013 în județul Sibiu, fiind nominalizată pentru activitatea ei de voluntariat cultural de-a lungul anului, la diferite festivaluri din Sibiu.

Iata ce a declarat Maria:
"Toate activitățile în care m-am implicat m-au învățat câte ceva și mi-au dat șansa să cunosc cei mai frumoși oameni posibili. Sunt foarte fericită că am avut șansa să mă implic și să particip la activități de voluntariat, iar premiul căștigat mă motivează să continui sa ma implic mai mult. Dintre toate activitatile de voluntariat la care am participat, TIFF și ArtMania mi-au plăcut cel mai mult. Acolo am început cu adevărat munca de voluntar.
Sfatul meu pentru voluntarii din Sibiu și nu numai este să dea înainte, să se înscrie (n.a. la Gala pentru Supervoluntari), pentru că și cea mai mică intenție de a schimba ceva înseamnă mult pentru societatea de azi. Deși zicala este “Cu o floare nu se face primăvară”, acea floare dă startul, iar după ea apar și celelalte, urmându-i exemplul." 

Maria mai este nominalizata si la Gala Nationala a Voluntarilor de la Bucuresti,  singurul eveniment care recunoaste meritele voluntariatului din toata tara si va avea loc in 12 decembrie 2013, in capitala.

Dar iata care au fost toti castigatorii anului 2013, in Sibiu:
Cel mai tânăr voluntar: Roxana Boica, Ille et Vilaine
Voluntar cu idei: Anca Dobrotă, Festivalul de Bun Gust
Cea mai activă organizație: Societatea Studenților Mediciniști Hipocrates Sibiu
Cel mai reușit proiect: Promovarea ciclismului ca sport de masă în județul Sibiu prin amenajarea de trasee cicloturistice, Tură în Natură
Cel mai reușit proiect extrașcolar: Festivalul ”Cărți pentru cultură”, Colegiul Național O. Goga Sibiu
Proiect mobilizator de resurse din comunitate: Cărți fără preț, Asociația HTR
Jurnalistul anului: Alexandra Blejan, Antena 1
Premiu special ALEG: Echipa “Teatru contra violenței de gen”
Premiu special ISJ Sibiu: Consiliul Județean al Elevilor
Premiu special DJST Sibiu: Become
Premiu special DJST Sibiu: Dramcenter 07
Premiu special DJST Sibiu: Cenfas
Voluntar Colors: Teodora Pătru
Coordonatorul de voluntari al anului: Ligia Anton, Asociația Joy

Cel mai simpatic voluntar: Filip Botezatu, Institutul European de Training și Studii Multiculturale.
De adaugat ca Filip Botezatu a mai fost nominalizat la alte trei categorii la care nu a castigat nimic. Acesta a fost, cel mai probabil, felul in care juriul galei a vrut sa  dea un exemplu de care sa se tina cont in viitor, anume acela ca organizatiile cu implicare sau sustinere politica nu au ce cauta la o gala care premiaza voluntariatul.
Asadar, pe principiul "daca voi nu ma vreti, eu ma vreau", nici macar voluntarul anului nu a reusit sa fie atat de simpatic pentru tot Sibiul, pe cat a reusit sa fie Filip Botezatu pentru acei sustinatori si admiratori politici care l-au votat.

0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur