Am facut-o si pe asta!

Am votat si cum am facut-o am inceput sa ma simt mai bine. M-am simtit invingator desi nu voi avea nimic de castigat.

Am votat si am facut-o ca orice roman rational purtat de sentimente, resentimente, ura, ranchiuna, dezgust, lehamite si alte asemenea insipiditati.
Am votat impotriva lui Basescu insa nu l-am votat pe Geoana. Cu toate acestea votul meu a fost valid. cum, se poate?
Fara indoiala, caci am fixat numele lui Basescu pe buletinul de vot si m-am gandit ca datorita bataii de joc de care a facut uz in ultimii cinci ani il indreptateste sa se scalde de acum incolo intr-un chenar precum cel care ii incadra numele. Atat! Astfel am fixat chenarul basescian si am concretizat dreptul la vot prin aplicarea stampilei cu VOTAT departe de acel chenar.
In disputa Gigel vs Basescu...am castigat!

12 comentarii:

Unknown spunea...

Degeaba ai votat departe de Băse. El e mai insistent ca întotdeauna... şi-i place să fugă dupâ oameni.

scolareii spunea...

Nu-mi place Basescu, Geoana mi-e indiferent, dar mai tare nu-mi plac psd-istii de pe la mine... adevarati dictatori. NU vreau sa-mi amintesc ce am trait cu ei; nicio vorba nu puteai scoate impotriva lor ca imediat te amenintau... Eu cred ca toti cei care au votat Basescu, de fapt au votat impotriva dictaturii psd-iste.

aventoro spunea...

Cum e Gigel? Ati votat cu Basescu in Sibiu ca sa ramana Johannis primar?

ARIPI DE FLUTURE spunea...

pe mine ma deranjeaza pomana asta electorala, au venit pe la mine prin bloc inainte de votare ai lui basescu sa dea o portocala si un pahar de ceai:(chiar jenant serios, nici n-am deschis usa.

Malpraxis spunea...

ne-a ciuruit...doamne ajuta tara asta ca e de rau

Ciprian D. spunea...

Asa e Iulia! Am votat degeaba!

Ciprian D. spunea...

@aalinaa
Eu cred ca toti cei care au votat cu Base sunt niste netoti!
Aduc ca argument suprem imaginea Romaniei in decembrie 2009 :)

Ciprian D. spunea...

@Sergiu
In ceea ce ma priveste eu am votat impotriva lui Basescu cu gandul ca voi impusca doi boi (a se citi iepuri) dintr-o lovitura :D

Ciprian D. spunea...

@aripi de fluture
Cred ca le-ar fi prins bine o leaca de morala. Data viitoare sti ce sa faci! :)

Ciprian D. spunea...

@Malpraxis
Pai ne cam da de nu putem duce. Am impresia ca ne baga si-n traista, dar `geaba!

aventoro spunea...

Asta a fost buna! :))

Anonim spunea...

vezi ca psd-ul si pnl-ul tocmai ti-a explicat la tv ca esti un om, ce nu merita sa votezi, sa ai drepturi etc. si aia care au votat impotriva idioteniei psd-pnl de fatpt au fraudat in masa.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur