Comunist Party!

Astfel a inceput petrecerea comunista, eveniment prin care am marcat in felul nostru trecerea a 20 de ani de la caderea comunismului: prin declamarea de poezii ce au facut mult timp cinste partidului mult iubit si prin intonarea neuitatelor cantecele comuniste si patriotice deopotriva.

Sau asa s-a terminat, nu mai stiu caci am incurcat berea fara alcool cu berea cu alcool extra winter....


Poezia cea mai reprezentativa, cea care a starnit admiratia si aplauzele tuturor a fost declamata de bunul nostru prieten, tovarasul Adi:


"E-atat de apropae amiaza

si-atat de aproape iubirea de zbor

cand spunem Basescu se face Lumina

pe-aceaste meleaguri de pace si dor.


In linistea noastra e iar Primavara

hulubii danseaza pe cerul senin

cand spunem Basescu se`nalta o Tara

spre culmi de izbanda, spre un nou Destin.


Incearca azi glia prin noi sa respire

E-atata caldura in inimi si-n jur

cand spun Basescu s-aprinde-n privire

O stea a-mplinirii si-a visului pur.


Semeti traversam o noua sarbatoare

s-aprinde culoarea eterna-n drapel

cand spun Basescu se vede in zare

mai clar BASESCISMUL - supremul Tel!"

7 comentarii:

achilianu spunea...

Traiasca partidul si conducatorul sau!
sanatate tovarase :P

Ciprian D. spunea...

Sanatosi, tot inainte...ca inainte era mai bine. lol

Marius Ola spunea...

Imi pare cunoscut, sau măcar cu influenţă de la Corneliu Vasdim Tudor, acu vreo 25 de ani:)

Geocer spunea...

Ma oftic ! Noi, bloggerii pitesteni ne-am intalnit vineri si mie nu mi-a trecut prin cap sa facem o astfel de intalnire cu poezii patriotice, comuniste, revolutionare. Mor de ciuda !!!!!! Lasa ca retin ideea pentru ianuarie. Ca vine ziua de 26 cand isi aniversa tovarasul ziua de nastere !

Ciprian D. spunea...

@Marius Ola
Stiu ce spui... :)

Ciprian D. spunea...

@Geocer
O sa pun o foto cu tinuta si atitudinea tovaraseasca care a insufletit petrecerea. :)

Calin Blaga spunea...

am reusit sa scriu si eu despre petrecere si sa pun si pozele....

http://www.podulminciunilor.ro/2009/12/21/petrecere-comunista/

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur