Comunist Party!

Astfel a inceput petrecerea comunista, eveniment prin care am marcat in felul nostru trecerea a 20 de ani de la caderea comunismului: prin declamarea de poezii ce au facut mult timp cinste partidului mult iubit si prin intonarea neuitatelor cantecele comuniste si patriotice deopotriva.

Sau asa s-a terminat, nu mai stiu caci am incurcat berea fara alcool cu berea cu alcool extra winter....


Poezia cea mai reprezentativa, cea care a starnit admiratia si aplauzele tuturor a fost declamata de bunul nostru prieten, tovarasul Adi:


"E-atat de apropae amiaza

si-atat de aproape iubirea de zbor

cand spunem Basescu se face Lumina

pe-aceaste meleaguri de pace si dor.


In linistea noastra e iar Primavara

hulubii danseaza pe cerul senin

cand spunem Basescu se`nalta o Tara

spre culmi de izbanda, spre un nou Destin.


Incearca azi glia prin noi sa respire

E-atata caldura in inimi si-n jur

cand spun Basescu s-aprinde-n privire

O stea a-mplinirii si-a visului pur.


Semeti traversam o noua sarbatoare

s-aprinde culoarea eterna-n drapel

cand spun Basescu se vede in zare

mai clar BASESCISMUL - supremul Tel!"

7 comentarii:

achilianu spunea...

Traiasca partidul si conducatorul sau!
sanatate tovarase :P

Gigel spunea...

Sanatosi, tot inainte...ca inainte era mai bine. lol

Marius Ola spunea...

Imi pare cunoscut, sau măcar cu influenţă de la Corneliu Vasdim Tudor, acu vreo 25 de ani:)

Geocer spunea...

Ma oftic ! Noi, bloggerii pitesteni ne-am intalnit vineri si mie nu mi-a trecut prin cap sa facem o astfel de intalnire cu poezii patriotice, comuniste, revolutionare. Mor de ciuda !!!!!! Lasa ca retin ideea pentru ianuarie. Ca vine ziua de 26 cand isi aniversa tovarasul ziua de nastere !

Gigel spunea...

@Marius Ola
Stiu ce spui... :)

Gigel spunea...

@Geocer
O sa pun o foto cu tinuta si atitudinea tovaraseasca care a insufletit petrecerea. :)

Calin Blaga spunea...

am reusit sa scriu si eu despre petrecere si sa pun si pozele....

http://www.podulminciunilor.ro/2009/12/21/petrecere-comunista/

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur