Ziua Internaţională a Persoanelor cu Handicap

"Ne-ar face o deosebită plăcere dacă aţi sărbători alături de noi Ziua Internaţională a Persoanelor cu Handicap!" - Ana-Maria Mesea, purtător de cuvânt al D.G.A.S.P.C. Sibiu.
Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sibiu (D.G.A.S.P.C.) va sărbători joi, 3 decembrie 2009, în cele opt centre pentru persoane adulte cu handicap aflate în subordine, Ziua Internaţională a Persoanelor cu Handicap.
Înfiinţată în 1992, Ziua In­ternaţională a Persoanelor cu Handicap are ca obiectiv..."
citeste in continuare

8 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Imi doresc foarte mult ca romanii sa invete respectul fata de persoanele cu dizabilitati si ma rog ca Dumnezeu sa binecuvanteze aceste persoane.
Salutari din Vrancea!

ioana spunea...

Buna, Gigel! Sunt o persoana cu disabilitati. Nu sunt fericita ca s-a intamplat asa, dar multumesc Bunului Dumnezeu ca am forta necesara de atrece cu bine peste greutati, complexe chiar. Sunt, in ciuda dezabilitatii, un om fericit: am o familie intemeiata din dragoste, am o cariera de succes. Le doresc tuturor celor aflati in situatia mea sa fie la fel de fericiti ca mine. Chiar daca viata ofera ... de toate.

Ciprian D. spunea...

@elena marin-alexe
poate ca oamenii ar trebui sa invete sa respecte pur si simplu...

Ciprian D. spunea...

Ioana, cele mai bune ganduri si imbratisari se indreapta spre tine. Esti o luptatoare si te felicit.

Ciprian D. spunea...

@cisnadie
Te rog insistent sa nu te superi caci nu ma voi complace in penibilitatea de care dai dovada. Insist de asemenea sa nu mai comentezi caci datorita atitudinii infantile de care ai facut uz de-a lungul timpului am luat hotararea sa iti sterg toate mesajele.
Fac asta cu speranta ca astfel te voi ajuta sa te maturizezi inaintea progeniturilor carora sper ca nu le transmiti doar tarele tale.
In aceiasi ordine de idei nu iti acord nici dreptul la replica.

Miţă spunea...

@gigel: respectul ne lipseste, am lipsit la orele cand ni s-a predat, sau pur si simplu l-am pierdut pe drum. Sper insa sa ne revenim.

Ciprian D. spunea...

Pacat ca cei care au servit respect pe paine, la momentul oportun, nu pot ceda, acum, surplusul.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur