Am primit o suma de mesaje, sms-uri, email-uri, etc. care incep cu "Fie ca Sfintele Sarbatori..." si se termina cu sanatate, fericire sau noroc.

Ma rog...nu asta e ideea. Ideea este ca a venit Craciunul. Anul acesta este minunat.

Multumesc pentru asta. Sunt sanatos desi mai scartai pe ici pe colo! Sunt fericit si asa sunt si cei dragi. Probabil ca scartaie si ei dar nu se vaita. In rest toate bune. Nu, porc n-am taiat.

Voi...sanatosi? Fericiti? Cum asa?


CRACIUN FERICIT, DRAGI GIGELISTI!

Imi sunteti dragi, toti, asa cum si eu va sunt drag!

7 comentarii:

Ioana spunea...

Mie chiar imi esti foarte drag!

CORA spunea...

Very Merry Christmas, Gigel! :D

.✿*E LENA*✿. spunea...

" Pe la colturi unii spun,
Ca exista Mos Craciun,
Ca i-ai scris si c-o sa vina,
Sa-ti aduca-n pumni lumina.
Langa brad si langa foc
Sa-ti aduca mult noroc.
Oriunde te-ai afla,
Mos Craciun te va vizita
Si-ti va aduce, ce-ti doresti:
Un Mery Christmas ca-n povesti.
Eu te rog, nu-l refuza,
Ca vine din partea mea."
CRĂCIUN FERICIT!!!
LA MULŢI ANI!!

Marius Ola spunea...

Un Crăciun minunat!:)

Vania spunea...

Sărbători fericite!

Ciprian D. spunea...

Multumesc tuturor pentru urari si vorbe frumoase. Apreciez!
Va imbratisez si va pup!
Sarbatori craciunistice in continuare!

Geocer spunea...

Bine, Gigele. Pai atunci, ramane cum a ramas !

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur