Vai! Ce-am facut...

...in 2009? Daca se asteapta cineva sa gaseasca in randurile care urmeaza de cate ori am facut dragoste, in ce pozitii, de cate ori am oferit si de cate ori am avut orgasm...nu se va intampla asta. Nici torturat nu as vorbi despre aceste lucruri caci, indubitabil, sunt un gentlemen. Sic!

Pentru cei interesati de picanterii marturisesc ca anul asta nu m-am cufurit ca in alti ani, iar pe fondul crizei fasurile au fost uscate, fara stropi. Astfel am inteles eu sa-i fac fata crizei: reducand consumul de Ariel.
Celorlalti, adica celor care s-au dovedit a-mi fi fost prieteni virtuali, dar nu numai, le multumesc ca au fost alaturi de mine. Multumesc tuturor celor peste patrusute treizeci de urmaritori, gigelisti autentici. Asadar, multumesc celor dragi!

Pentru mine, pentru ei dar si pentru plantutele din gradina adica pentru tot soiul de paraziti ai societatii, implicit ai blogosferei, nedemni cretinoizi de care ma feresc zilnic, intr-un cuvant pentru toata lumea, am reusit sa scriu peste 430 de postari. Asadar, multumesc tuturor!

Nu in ultimul rand ii multumesc lui Iubi Iubi care cu marea ei intelepciune m-a determinat uneori sa ma abtin a **** **** ****** ******* tot felul de cititori a-l caror unic scop in viata se va dovedi, in timp, a fi fost acela de a fi facut umbra pamantului. Asadar, multumesc Iubi Iubi!

Nu voi face retrospectiva Gigelitatii insa pot afirma cu toata sinceritatea ca dupa aceasta experienta nu sunt nici mai inteligent, spre deliciul unora, nici mai tantalau, spre supliciul altora. Singurul castig din toata treaba este ca sunt mai bogat. Am mai multi prieteni, mai multi amici, mai multe cunostinte si acesta este un real castig.
In sfarsit, am fost si voi ramane CEL MAI „NESIMTIT” blogger sibian!

Cu sinceritate,

Gigel
UPDATE: Aviz celor care tin mortis sa-mi spuna "cur negru": am activat moderarea comentariilor! lol

3 comentarii:

Unknown spunea...

Un an nou pluri-fericit celui mai "nesimtit dintre noi. :)))))))))))))"

Ciprian D. spunea...

Sarut mana! An Nou Fericit tie si celor dragi, restul e cancan! :)

.✿*E LENA*✿. spunea...

"Când clopotele vor suna,
Vestind că anul s-a sfarşit,
Prin crengi de brad şi fulgi de nea
Eu iţi urez din partea mea:
"Un an nou si fericit!"
Atunci luminile s-aprind
Şi micul clopot de argint
Cu clinchet viu va răsuna,
Şoptindu-ţi bland din partea mea:
"La Multi Ani!" 2010"
P.S.eu zic să te mai gândeşti
puţin şi nu ne părăsi..

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur