De ce nu esti mandru?

Intrebarea zilei de pe tB - toate blogurile - a sunat astfel:

"Ai facut vreodata ceva de care nu esti mandru ? Ce anume ? Care e lucrul cel mai "urat" pe care l-ai facut? Astazi, pus in aceeasi situatie, ai mai face la fel?"


As minti sa spun ca regret ceva, asa cum as minti sa spun ca nu regret nimic, vorba poetului, stiti voi, Nichita.
Consider ca cei care se indeletnicesc cu anumite soiuri pseudocizelate de lucruri urate nu isi pot suprima anumite, imi permit fara voia cuiva sa le spun, nuante interioare.
Cred ca cel mai urat lucru pe care mi l-as permite este acela de a cuprinde in marea mea marinimie pe toti - inclusiv - pe cei care nu merita aceasta atentie.
As fi tare mandru daca am reusi, cu totii, sa fim mai circumspecti.
Fie ca ne place sau nu, chiar daca nu ne purtam ca atare cu cei cu care interactionam - cu oameni, direct sau indirect, chiar daca ni se pare greu sau imposibil, sa incercam sa fim umani.
In rest, in propria platitudine - inchisi ca intr-o carapace, putem sa ne comportam in limitele propriei obtuzitati fara riscul de a suferi.

15 comentarii:

Boogie Bubble spunea...

Nu's mandra de:
1. faptu' ca sunt pe cale sa ma impac cu fostu'.
2. de faptu' ca traiesc intr'o tara de rahat.
3. de faptu' ca's o neinteleasa.
4. de salariu' si comisionu' meu.

Si cel mai urat lucru pe care l'am facut e ca am votat. Si nu o sa'l mai fac. Asta...ca sa nu intru'n intimitati, ca atunci chiar nu as mai face nimic. :-|

Marius Ola spunea...

Nu sunt mândru de multe, dar aş distorsiona un echilibru, dacă m-aş gândi prea mult la asta, astfel încât e în regulă să rămân doar un naiv cu chip şi suflet uman:)

Adelina spunea...

Interesant subiect . Eu nu sunt mândră de multe lucruri făcute doar că nu-mi vine nici unu în minte:)) dar probabil că dacă aş fi pusă in unele situaţii în momentele de faţă mi-aş da seama ce si unde am greşit...:D

K spunea...

"Daca mi-ar da D-zeu mintea de pe urma..."
Eu cred ca as face multe lucruri altfel, cu mai multa maturitate... dar nici la virsta asta nu-mi poate garanta nimeni ca iau cele bune decizii, ca fac cele mai bune evaluari, etc. Sper doar. Problema mea intotdeauna a fost si cred ca inca mai este faptul ca sint prea credula. Si de-aici carapacea. Totusi, "un sut in fund, un pas inainte!".

Ciprian D. spunea...

@Boogie Bubble
Uite asa fericiti le-om duce pe toate! Oare e mai bine sa suporti motivul "infrangerii" sau sa traiesti cu indoiala ca ai fi putut sa?...

Ciprian D. spunea...

@Marius Ola
Se poate intelege ca ai putea fi mandru ca..nu esti mandru de anumite lucruri care, daca teai gandi la ele, ti-ar distorsiona echilibrul?

Ciprian D. spunea...

@Adelina
Ai ceritudinea ca intelept nu este, intotdeauna, cel inteligent? Caci asa se spune.

Ciprian D. spunea...

@D:)
...ai face la fel. Crede-ma! Un sut in fund e un pas inainte numai pentru euforicii, entuziastii lamentarii. Un sut in fund e un sut in fund; este efectul unei cauze, ce gratie lamentarii apuca pe calea refularii si va reveni de zece ori mai puetrrnica prin defulare. Ma rog, se poate sa ma insel :D

Anonim spunea...

Gigel said :"Cred ca cel mai urat lucru pe care mi l-as permite este acela de a cuprinde in marea mea marinimie pe toti - inclusiv - pe cei care nu merita aceasta atentie."
Foarte corect, am luat nota si NU mi-l mai permit.Never !

Ciprian D. spunea...

@anonim
In ceea ce ma priveste am certitudinea ca este bine, insa in ceea ce ii priveste pe altii, in ceea ce priveste un oarecare anonim...oare va fi bine, va fi fost gresit?
Ar fi trebuit sa stii pana acum ca stereotipurile nu au aplicatibilitate universala, ferice de cei cu picioarele cu pamant, dar ca sunt acceptate doar de cei care refuza sa actioneze in urma unei ratiuni proprii si sa isi asume responsabilitatea in acest sens. Fireste e mai lesne sa iti insusesti lucru gata facut si sa te astepti sa iti vina la fel de bine precum celui care l-a conceput. Si chiar daca va fi asa....fi-va vina mea? :)
Ideea este ca ar fi bine sa incerci sa fii autentic, draga anonimule. Sa pastrezi un echilibru intre ratiune si simtire si sa te porti ca atare. Si cand vei fi facut asta imi vei spune ca ITI VEI PERMITE ceea ce vrei tu sa iti permiti, ALWAYS, nu ceea ce spune Gigel.

Marius Ola spunea...

Gigel,
se poate spune şi aşa, dar aş doar un mic Ilici politic, care nu spune nimic, nu-i aşa ?

Malpraxis spunea...

nu sunt mandru de faptul ca sunt prea lenes si ca las lucrurile pe ultima suta de metrii dar sunt si mandru de mine pentru ca sunt un om bun.

K spunea...

Profunde taica, profunde...

Razvan spunea...

Nu sunt mandru pentru ca ma las tentat de fast food. Imi doresc sa mananc sanatos si sa am o viata echilibrata.

Razvan spunea...

Nu sunt mandru pentru ca ma las tentat de fast food. Imi doresc sa mananc sanatos si sa am o viata echilibrata.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur