In Camera Deputatilor azi nici iarba nu creste!

Nu stiu daca v-ati intrebat vreodata care este programul de lucru al deputatilor pe care i-ati votat. Eu astazi m-am intrebat prima data si am cautat programul lor de azi pe siteul Camerei Deputatilor, fireste. Stupoare!
In ciuda faptului ca majoritatea romanilor se trezesc cu noapte in cap, sau in orice caz la o ora matinala, deputatii pe care i-am ales si i-am trimis in Parlament sa ne reprezinte interesele ce fac?

Astazi de pilda dorm ca bastanii toata dimineata, ce pisicii masii, doar e luni si vorba aia: lunea nici iarba nu creste!

Sa ne traiasca, caci se trezesc luni sa vada marti daca miercuri au chef sa faca ceva, insa cand realizeaza joi ca deja e vineri, sambata nu mai fac nimic, doar e duminica.

0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur