In spital, speranta moare ultima!

Intrucat am lipsit  o perioada destul de mare, de pe blog, nu v-am povestit ca odata bolnav, la finele anului trecut, si internat in spital am avut parte de o ingrijire deosebita din partea personalului, plecand de la infirmiere pana la medici. Desigur, pentru o caruta de zambete si multumesc, dar si alta caruta de bani, cca 2000 de lei pentru 14 zile, bani decontati de casa O.P.S.N.A.J. Spaga, am uitat-o acasa!

Cu toate acestea am primit un tratament adecvat cu medicamente provenite din mostrele distribuitorilor de medicamente. Astfel, nu am fost nevoit sa cumpar medicamentele, cum e la moda, deoarece "banii pentru achizitiile de medicamente ajung doar pentru prima decada a fiecarei lunii".  
Am fost surprins sa primesc repetate scuze pentru aspectul mizerabil al rezervei in care am stat, cu mentiunea ca anul viitor "poate vom trage o zugraveala caci anul acesta ne-au ajuns banii doar de termopane". 
Ah, de m-as imbolnavi anul asta dupa ce vor trage zugraveala, vor pune parchet si vor imbraca asistentele doar in fustite mini si sutien...

0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur