Voluntariatul NU e o poveste!

Voluntariatul e de povestit! 
Uneori ma intrebam de ce nu face cineva ceva. Apoi am inteles ca cineva sunt eu. E timpul sa fii voluntar!

In urma cu cateva luni am creat grupul Voluntar in Sibiu ca punct de referinta pentru cei care doresc sa fie voluntari sau au fost voluntari in mirifica citadela sibiana. 
Tot atunci am lansat invitatia ca fiecare sa isi invite prietenii sa se implice in activitati de voluntariat intrucat cu totii ne dorim o comunitate cu membrii activi, capabili sa participe si sa contribuie in mod activ prin cunostintele, potentialul, energia, talentul si experienta lor la solutionarea problemelor comunitatii. 

Pana acum, grupul Voluntar in Sibiu este constituit din peste 800 de membrii si acesta reprezinta meritul fiecarui voluntar sibian. Am certitudinea ca fiecare voluntar din acest grup, daca nu a facut inca ceva pentru comunitatea sibiana, asteapta oportunitatea care i se potriveste pentru a se implica cu tot sufletul. 

Si tu poti fi ca ei! Trebuie doar sa vrei! Fii voluntar, in Sibiu!

0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur