CAMPANIA ANTI-NESIMTIRE – se intoarce!


„Daca e pe gratis, sa se dea cate una... sa ajunga la fiecare!” se pare ca a fost motto-ul campaniei celor de la Coca~Cola.

Mari amatori de adunari populare ne-am inghesuit si noi aseara in Piata Mare ca tot sibianul ce iese in oras cu intentia sa unga un strat gros de cultura pe-o felie de pita. Astfel ne-am pomenit printre cavaleri imberbi si mironosite deghizate in domnite, o suma de amatori cu veleitati de profesionisti. Oricum eforturile lor merita cele mai sincere felicitari, caci nu e lucru usor sa te faci de ras pe gratis.

Ce nu se potrivea in toata atmosfera ce vroia a fi...cu totul medievala? Coca Cola, monser! Fatucile de la Coca Cola care erau luate cu asalt in moduri ingrijoratoare, primejdioase chiar, de catre cei care le dadeau tarcoale cu scopul vadit de a le pagubi de o doza de zama cu bulbuci, fara zahar! Am luat si noi cate o doza de la fiecare fatuca, caci erau mai multe, si uite asa ne-am scos cu racoritoarele pentru cand ne pica cineva in casa.

Astfel am profitat noi, insa ce au facut ailalti? Bag seama ca erau insetati. Insetati dupa atata cultura! Atat de insetati incat cum primeau doza cu zama ii dadea drumul pe gat si-apoi tipa (a se citi aruncau) conserva de metal pe jos, pe caldaram.

Astfel, pe ritmurile muzicii medievale se auzea din cand in cand cate un zgomot de conserva ce lovea covorul de piatra cubica ce semnala dispretul, frustrarea ca licoarea cu bulbuci fara zahar nu le-a stins setea de cultura adevarata.

Mirific...de-a dreptul o splendoare de dovezi de necivilizatie!
Pentru asta, sa le moara la intrare!

12 comentarii:

Geocer spunea...

Cred ca esti cam carcotas, Gigele. Nu vad decat o doza aruncata, pe care ai pozat-o tu de doua ori. In rest, caldaramul e curat si uscat.

Ciprian D. spunea...

...si pe aia am baut-o eu si am aruncat-o pe jos. Apoi am calcat pe ea si am fotografiat-o. M-ai prins!

Parol de gigel ca erau mai multe insa scopul nostru era total diferit decat acela de a vana urme ale nesimtirii. Eram in compania unor prieteni.
Am fotografiat una dar le-am adunat pe cele intalnite si le-am aruncat...la gunoi.

Geocer spunea...

Gigele, meriti titlul de "cetatean model". Chiar "fotomodel", daca stau bine sa ma gandesc.

Ciprian D. spunea...

Mai bine sa mi se ridice...o statuie!
Aruncatorilor de gunoaie sub nasul gigelistic ...sa le moara la intrare.
Mie imi convine :)

cipslim spunea...

Toti il stiu, nu? pe Gigel
Ca e cetatean model
Ca-i curat si manierat
De toti e respectat...

Dar se vede ca pe lume
Nu sunt doar gigei, pe bune
Sunt si Gogu si Mitica
Si Costel si chiar Pulica

Intr-o seara ca oricare
Gigi merse la plimbare
Sa se relaxeze-un pic
Cu muzica si c-un dans mic

Si cum era festival
Din acela "Medieval"
Sponsorii stateau cu gloata
Cadouase sa dea moaca

Moaca daca tot a fost
Hop si Gigi, doar nu-i prost
Si de la promotorese
A luat tot de pe mese.

Bucuros nevoie mare
Ca facu rost de mancare
Gigi-atunci s-a relaxat
Sa se apuce de dansat.

Cand sa tzopaie-ce-i asta?
Ceva nu mergea si basta
Caci Mitica si Costel
Nu erau cuminti defel.

Aruncau doze pe jos
Nu se purtau nici frumos
Vorbeau tare si tipau
Din jungla parca erau.

Si vazand Gigel acestea
Se strica toata povestea
Si se supara vezi bine
Si bodogani in zine:

Las ca va fac io o poza
Cum ati aruncat o doza
Sa se stie mai baieti
Cat de nesimtiti sunteti...

Si toti care or vedea
Poza de pe blog cu ea
V-or spune cu ura mare
Sa va moara la intrare.

Cipslim

Ciprian D. spunea...

EXTRAORDINAR...::::::::)))))))))))))

Sarut mana pentru dedicatie!

Ada Angharad spunea...

Cipslim, respectele mele!

Mihaela Petrescu spunea...

Fata de "curatenia " din Bucuresti, la Sibiu e "luna". Totul e relativ! Depinde la ce/cine te raportezi. Nu pot decit sa te felicit pentru ca te raportezi la propriile tale standarde. Iti urez succes in a-i "corupe"-cuvint la moda- si pe altii sa adere la standardele tale!
Caci la noi deviza e : "se poate si asa"...iar troaca e strandul comunal.

Ciprian D. spunea...

@Mihaela Petrescu
Diferenta face ca eu vreau o lume mai buna....pentru mine, pentru noi, in timp ce toti militantii lupta pentru o lume mai buna pentru...culmea...viitor! Cica pentru copiii nostri, in conditiile in care fiecare-si apara fundul. Ori nu inteleg eu ori...

liviu amza(nadie) spunea...

pacat ca trebuie sa vedem cum mai arunca cite unul gunoiul pe strada chiar daca cosul de gunoi este linga el.prefera sa faca 10 pasi in dreapta sa arunce gunoiul in gardul viu decit sa faca un pas in dreapta sa-l arunce la cos. :(( CRED SI SINT SIGUR CA DACA AI PLATI O GARANTIE DESTUL DE SUBSTANTIALA PENTRU HIRTIE DOZA DE ALUMINIU STICLA PET IAR CIND O RETURNEZI VEI PRIMII DIFERENTA.........NICI UNUL NU VA MAI ARUNCA NIMIC PE STRADA.IAR DACA AR FACE-O SE GASESTE CINEVA SA LE STRINGA SA FACA UN BAN IN PLUS.RECICLAREA DE BUNA VOIE.......TU AI ARUNCA O DOZA PE STRADA SAU ORIUNDE CIND STI CA POTI SA IEI 10 LEI PE EA DACA O RETURNEZI?EU PERSONAL N-O ARUNC NICI SA MA PLATESTI.POATE SINT UN TIMPIT DAR ASA GINDESC.

liviu amza(nadie) spunea...

nu ti-a placut comentariu.e ok!avem opinii diferite si este normal.eu o respect pe a ta.sanatate Gigele. :)

Ciprian D. spunea...

@nadie
Chiar mi-a placut comentariul, insa le moderez pe cele mai vechi de trei zile, deoarece unii cretinoizi nu rezista ispitei de a imputi arhiva cu comentarii....licentioase :D

Cele bune!

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur