Atunci cand e sa mori...mori!

Imi plac paradoxurile! Imi place sa fiu oripilat, fireste, in sens figurativ. Imi plac ironiile, in special cele ale sortii. Imi place titlul ultimului film romanesc care a facut mare valva peste hotare: „Eu cand vreau sa fluier, fluier.”

Ieri m-a tulburat, inca de la primele ore ale diminetii, vestea ca un cunoscut care urma sa plece intr-un teatru de operatii, in drum spre prima zi de pregatire, a fost calcat de o masina, pe trecere de pietoni, si a murit. Dumnezeu sa il ierte, si sa-i ierte si pacatele!


Nu imi plac bancurile! Nu mi-au placut niciodata datorita faptului ca singurele bancuri pe care le pot spune fara a plictisi sunt cele seci, chiar foarte seci. Cand eram mititel, insa, imi placea sa aud mereu acelasi banc, caci era unul moralizator.
Cica a fost odata un soi de gigel care a visat intr-o noapte ca peste trei zile va muri. De frica, gigelul nostru a inceput sa fuga mancand pamantul cu speranta ca astfel moartea nu il va ajunge niciodata. Epuizat, dupa aproximativ trei zile, intr-un moment in care-si tragea sufletul se pomeni cu moartea langa el. Fara a sta pe ganduri a fugit si s-a ascuns intr-o pivnita. Dupa ce a ferecat usa cu 100 de lacate, cand sa se aseze pe-o bancuta sa-si traga sufletul...vazu moartea sezand. A zbughit-o din pivnita si s-a ascuns in tot felul de ascunzatori crezand ca moartea nu il va gasi, dar in zadar. In cele din urma, istovit, s-a gandit ca in caruciorul unui bebelus...niciodata nu ar cauta moartea dupa dansul. Fara zabava, s-a ascuns intr-un carucior si ca sa fie sigur ca va pacali moartea a inceput sa traga cu sarg din biberonul unei sticle de laptic. Pe nepusa masa, la un moment dat, a aparut moartea si ia spus: „Papa, c-apoi mergem tai!”


Ma rog, vestea de ieri m-a dus imediat cu gandul la stirea despre victima unui accident rutier care scapand cu viata dupa un impact frontal cu alta masina, preluat de ambulanta a murit dupa cateva minute cand ambulanta a fost implicata in alt accident.

14 comentarii:

angela tocilă spunea...

Am avut o rudă, în carui familie s-au tot întîmplat accidente auto grave, chiar el a avut în urmă cu cîţiva ani un accident. Anul trecut însă, prin primăvară, a murit zdrobit pe şosea la 21 de ani. Poate îi era predestinat şi există soartă, totuşi.

angela tocilă spunea...

Pune-mă rogu-te la blogroll.

Ciprian D. spunea...

Zis si facut! Te-am adaugat!

Vorba cantecului, azi esti maine nu esti...

angela tocilă spunea...

Merci :)

Butterfly spunea...

Cred ca acesta e un motiv sa traim in fiecare zi ca si cand ar fi ultima, pentru ca nu se stie niciodata...

Ciprian D. spunea...

@Butterfly
Sunt de acord cu tine!

Camelia Bucur spunea...

link exchange?

te-am trecut deja in blogroll:) vezi daca-ti place pagina mea:)

studentu' universal spunea...

Era o fază într-un film mai vechi: "definiţia ironiei - o gaşcă de idioţi dansând într-un avion pe muzica unei formaţii moarte într-un accident de avion"

Ada Angharad spunea...

Stimabile,vezi ce e cu imaginea postului, ca ne ofera o minunata fleica si niscai leguminoase. Sau sa intelegem ca moartea vine prin colesterol?

Mirela spunea...

Asta e viata... ciudata, morbida, ironica, tembela si cum vrei sa ii mai spui... concluzia mea e ca trebuie si merita traita pana la capat. Indiferent...

Georg spunea...

UN BANC (vechi,dar...) LA TEMA...
...chiar daca nu prea le suportati..dar acesta (citez)..FRIZEAZA GROTESCUL LA MODUL OSTENTATIV (bon-mot clujenesc la gadinita)

Dimineata la ora 5...soneria insistenta.scurt-scurt-lung-scurt...
Tipul sculat imediat din pat, imbracat, facuta legaturica..transpirat si tremurand din toata vertebratia NEverticala...deschide usa cu mana tremuranda..
In prag, cu coasa lucitoare si ranjind vesel pe fond negru ..MOARTEA...
Usurat,trezitul...
-Phuu..credeam ca-i SECURITATEA...

Georg Schoenpflug von Gambsenberg

Play-R spunea...

era Ion pe moarte... si la un moment dat zice moarte: Ioane, da-te jos ca esti prea greu! :))

Andi spunea...

Viata e scurta, sa dansam cat mai mult. La multi ani doamnelor si domnisoarelor gigelitare.

black felt spunea...

daca reusesti sa spui bancuri seci fara sa plictisesti inseamna ca ai chiar talent la spus bancuri ceea ce paradoxeaza cu ce sustii tu

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur