Pe afara vopsit gardul...inauntru leopardul!

Nu-i asa ca arata bine Facultatea de Litere? Va spun eu ca e doxa si pe dinauntru; unde intorci capul vezi numai aule, laboratoare si sali de curs cu nume bombastice, pereti incarcati de tot felul de figuri marcante iar pe holuri ramai impresionat, placut, datorita vernisajelor permanente.


Nu ma indoiesc ca profesorii, lectorii si tot acaretul profesional ce performeaza e de calitate superioara precum si mare parte dintre studentii care isi tocesc coatele pe banci pentru a deprinde abilitati si veleitati de destoinici literati, insa nu despre ei vreau sa vorbesc acum.

Ieri s-a intamplat sa particip la un meeting intr-una din aulele facultatii si deoarece au fost cateva momente de respiro am avut timp sa caut puncte pentru a-mi relaxa privirea. Intrucat am trecut de faza si varsta la care faceam acest exercitiu incercand sa definesc expansiunea unui fund, indubitabil apartinator al unei persoane de sex frumos, indesat in blugi pentru crearea unei iluzii, am cercetat mobilierul degradat de crativitatea infantila a studentilor despre care vreau sa vorbesc aici: a celor care urmeaza cursurile sau cel putin le frecventeaza din cele mai variate ratiuni printre care impinsul de la spate, fenomenul "fac faculta ca e trendi" si naiba mai stie acte si mai cate.


Cert e un singur lucru si anume acela ca indivizii in speta ar trebui sa se intoarca, sau n-ar fi trebuit sa plece niciodata, (de) la gradinita.
Dupa o analiza exhaustiva a reprezentarilor insemnate pe banci am certitudinea ca, la gradinita, alaturi de duzine de creioane colorate, tempera si platelina universul lor ar fi complet.












10 comentarii:

Camelia Bucur spunea...

:))
astea-s desene reprimate, pentru că, probabil, în timpul liceului n-au avut voie să mâzgâlească băncile:)

tudor CeMerita.ro spunea...

sa vezi pe catedra profesorului ce desene sunt... :))

Malpraxis spunea...

despre asta e vorba :))

Biscuite spunea...

ce tare e template-ul blogului tau....si eu ma gandeam la ceva de genul asta si-mi place :(((( arata bine

Ciprian D. spunea...

@Camelia Bucur
N-am scris dar nu era banca fara amprenta infanila, asadar sa asteptam roadele generatiei urmatoare. :D

Ciprian D. spunea...

Intr-o zi voi vorbi si despre numerele de telefon cu mesaje cu conotatii sexuale omniprezente in veceaurile oricarei facultati.

Odata am avut curiozitatea, doar nu voi recunoaste ca sunt pervers, si am sunat la un astfel de numar si mi-a raspuns decanul :D

Unknown spunea...

La fosta mea facultate scria ceva de genul I Love You, Bănel. Mă fascina banca, o alegeam doar pe aia, iar dacă era ocupată înghionteam.

Ciprian D. spunea...

:::)))))))))))))))
excelent

Lucian spunea...

mie imi place aia cu silly bunny :)))

Anonim spunea...

e super tare, ma amuza teribil blogul... si acum imi aduc aminte cum la sfarsitul trimestrului frecam la banca cu smirgel (daca asa se scrie corect :) mesajele de iubire si de ura scrise in timpul anului, ori formulele la matematica sau versurile de la citire.. ca eram artista in ale copiatului :) eh, ce vremuri demult apuse...

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur