...cocalaristic vorbind...

iker spunea...

@ciprian draghici - uf, urat raspuns adresat anonimului. unii ar putea spune ca e chiar un raspuns cocalaristic, daca ar folosi termenul asta miticist.

Sweet and lovely Iker,
i hate football! lol la ce silogism crezi ca m-am gandit cand am spus asta? (r u smart enough?)
I dont think so, caci daca erai elaborai o suma de premise prin care sa ma edifici unde, cum si cat gresesc, atitudinal vorbind, atunci cand bag in origine un mitocan, un berbec ori un cretinoid.
In alta ordine de idei m-am mai ingrasat doua kilograme, nu-i asa ca asta e grozav?

Revenind la berbecii nostrii, probabil ca ai vrut doar sa iei atitudine revoltat de rautatea oamenilor din societatea noastra mirifica de consum. In cazul asta poate ca esti inteligent insa, monser, atentie, incearca sa iti focalizezi energia in chestii constructive. Ridica de pe jos cateva hartii si arunca-le la cosul de gunoi sau cumpara-i un corn unui vagabond, ori planteaza un pom sau macar o floare!
E drept ca nu se va face primavara insa pentru tine si pentru cei ce vor privi rodul actiunilor tale o farama din universul asta infect - in care traiesti si nu-ti este pe plac - va fi infloritoare si te va face sa zambesti, iar zambetul tau, in cazul in care nu esti stirb, va aduce alte zambete, si fiecare zambet alte zeci, sute si mii de zambete.
Vezi ce usor e sa schimbi lumea?
Pai si tu, monser, ce faci? Te complaci in penibilitatea de a impinge babe pe scara intrebandu-le de ce se grabesc?
Caci eu cam asa am interpretat comentariul tau...insipid.

5 comentarii:

Mihai spunea...

Nu e vorba de polemici aici. Raspunsul tau si felul in care ai injurat nu denota decat lipsa ta de argumente. Omul ti-a spus ca "faza" e ironica. Dupa care a folosit doua expresii arhi-cunoscute prin care insinua probabil faptul ca nu te-ai prins. Nu a existat niciun fel de problema din perspectiva mea. Omul nu te-a injurat, doar ti-a atras atentia. Ori tu, ai sarit imediat si mai mult decat atat, te-ai apucat si l-ai injurat. Inteleg, e blogul tau, dar in felul asta risti sa-ti pierzi unii cititori "neutri". Repet, felul in care i-ai raspuns tipului denota lipsa de argumente. Din pacate pe mine m-ai convins ca nu mai am ce vedea aici.
Numai bine,
Mihai

Ciprian D. spunea...

Mihai, ai dreptate, nu ai ce sa vezi aici.

Cele bune!

Cisnadianu' Turmentat spunea...

...si toate astea de la Jesus Christ Superstar sau Supercocalar.
Am ras cu muci cand am vazut poza, apoi am ras si de raspunsul tau dat anonimului care vorba lui Mihai doar a precizat ca e facuta la oha si autorul a urmarit doar comicul si imbecilitatea pozelor pitzi si coca de pe hai cinci dar exista sanse sa fie facuta si in serios si atunci esti indreptatit sa-l ironizezi...dar nici nu mai conteaza atata timp cat fotografia e geniala. Cer permisiunea sa o preiau si eu, binenteles ca o sa am alt gen de comentarii. You made ma' day Cipriane!

Ciprian D. spunea...

@Cisnadianu' Turmentat
Asta ii spuneam si eu iker-ului; e atat de usor sa schimbi lumea, chestia e sa vrei!
Atat timp cat nu transformi poza in icoana fa ce vrei cu ea :P

Lillee spunea...

So...( din toate astea ) tu da bi da best? :))

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur