How to (not) share your information on Facebook!

Inca sunt novice pe Facebook, asadar habar n-am cum sta bine treaba pe cea mai fancy-cool-trendy retea sociala din lume si inca imi prind urechile. Important este ca mi-am facut profil, ce e drept doar ca sa nu las cumva denaturata impresie ca nu exist. Numa` zic!

Inainte de a-mi face cont pe Facebook mi-am facut cont pe Twitter in virtutea unei ratiuni nonsalante de a face cunoscut faptul ca stau pe buda sau trag apa.

Pe Twitter, pe Facebook, in testele psihologice sau oriunde mi-am mai bagat nasul, sau alte extremitati, nu m-am puturosit cand a venit vorba sa completez tot felul de campuri, mai mult sau mai putin obligatorii. In aceiasi ordine de idei, nu am inteles niciodata de unde reticenta majoritatii cand vine vorba de Bio sau About me.
Anyway, who gives a shit on it?

Revenind la oile noastre, adica la Facebook si la share-uitul informatilor personale, am observat ca multi, daca nu foarte multi sunt foarte rezervati in materie de: ce au facut, ce fac sau ce vor face. Big deal, cel putin pe mine nu ma intereseaza decat sa vad cine, cum si unde se hlizesc altii mai mult decat mine. In rest totul e can-can...

In fond si la urma (t)urmei internetul ne ofera pana si pe Facebook oportunitatea de a fi cine vrem noi. Imi aduc aminte, si nu imi este usor sa va povestesc asta, cand odinioara bateam maidanul prin internet caffe-uri in care ma Mirc-uiam pana ma usturau ochii de fum pretinzand ca sunt, in ordinea asta, avocat de succes, cioclu cu norma dubla sau neurochirurg de aprozar.

Acestea fiind spuse profilul meu de pe Facebook schiteaza in linii mari cu ce imi place mie sa ma laud: de nascut m-am nascut intr-o zi faina de toamna si m-am facut mare; is indragostit lulea si vom face copii atunci cand vom da povete bune pentru ca nu putem da exemple proaste.
Facultatea am facut-o pe muschii mei in pofida faptului ca e mai la moda sa o faci pe muschii altora sau eventual la Spiru H. Incerc sa fac numai bine si, daca nu bag in seama toate cacaturile, chiar numai bine gasesc. Sunt incapatanat, ambitios si extrem de orgolios dar cred ca asta se citeste pe fruntea incruntata din profil.

Moamaa ce m-am lungit si de fapt vroiam sa zic numa` ca ma enerveaza persoanele care nu-si share-uiesc informatiile, in profil, pe Facebook!

2 comentarii:

Camelia Bucur spunea...

:)) păi, poate unii nu share-uiesc decât ceea ce consideră important?:P

Ciprian D. spunea...

:)) habar n-am dar este iritant ca dupa doua sau trei clickuri sa ma intampine un mesaj care-mi spune ca nu-s suficient de smecher ca sa accesez detalii.... :)))

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur