Cu mult drag, pentru cine are nevoie!

via Ora de Sibiu:

A fost odata ca niciodata in America o idee devenita curent social care a facut inconjurul lumii: mai multe persoane au lasat in locuri publice mici cadouri cu scopul de a produce cuiva o mica bucurie. Cadourile simbolice, cateva bomboane sau fructe, o ciocolata sau un tricou erau insotite de un biletel: „Cu mult drag, pentru cine are nevoie”.

Ideea americanilor de a produce un zambet prin lasarea de mici cadouri in comunitate, ca de pilda maruntis in cabina telefonului pubic, o umbrela in statia de autobuz pe timp de ploaie sau cafeaua platita in avans pentru urmatorul client, au constituit i-a inspirat pe cativa timisoreni si de cateva luni incearca sa aduca un strop de bucurie in viata concitadinilor. Astfel, cateva persoane care si-au pastrat anonimatul dar fac parte din Asociatia LookInside au inceput din luna noiembrie a anului trecut sa lase in zonele circulate din Timisoara cadouri alaturi de mesajul: „Cu mult drag pentru oricine are nevoie”, insotit de un post–scriptum: „Ajuta si tu pe cineva fara sa ceri nimic in schimb”.

Mesajul tinerilor membri ai Asociatiei LookInside, postat pe pagina de Facebook, este: „Ne-am gandit sa dam drumul unei roti a binelui in Timișoara. Proiectul nostru e simplu si din suflet. Luati o esarfa, o carte, un borcan de gem, o perna, orice, absolut orice aveti si doriti sa dati mai departe, scrie-ti un bilet: „ Din suflet, pentru oricine are nevoie.. Cu drag,...un OM ! PS: ajuta si tu pe cineva fara sa ceri nimic in schimb”. 

In Sibiu, curentul social de a produce o bucurie in inima cuiva, printr-un gest mic, dintr-un suflet mare, a fost imbratisat de Ada Milea, o tanara de 33 de ani, director la o firma locala: "Mereu m-am considerat un om bun. Am ajutat si ajut in continuare,  dau cam tot ce mi se cere! Am pregatit doua pungulite, una cu ciocolata de vreo 4 feluri, si una cu doua lacuri de unghii si 3 bomboane cu cafea . Le-am aranjat, le-am pus fundite si biletele si le-am lasat in Sibiu. Unul in Turnisor, pe pervazul unui restaurant inchis si celalalt mai departe, pe o teava de gaz. Cand m-am intors, cel de pe pervaz nu mai era.
N-am cunoscut sentimentul acesta niciodata. Mereu am primit o imbratisare, o urare, un "MULTUMESC" pentru ceea ce am oferit. Si eram obisnuita cu asta. Acum a fost diferit, dar atat de placut incat nu se poate descrie in cuvinte ...E o senzatie unica, e ceva fantastic ... sa faci o bucurie unui om pe care nu il cunosti si care nu te cunoaste. Sa daruiesti un zambet, o raza de fericire unui strain ..."

O luma mai umana, o lume mai buna, o lume cu mai multa bucurie! Sta in puterea fiecaruia sa schimbe ceva in imediata apropiere a sa, in comunitatea in care traieste, daruind un zambet, o vorba buna, un mic cadou, fara sa astepte nimic in schimb! 

0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur