Cum sa (nu) te accidentezi la schi!

Am invatat sa schiez cu mai putin de o luna in urma. A fost greu sa ma decid ca vreau intre schi sau snowboard.  Noroc cu Brylu! Am urcat spre Platos cu gandul sa invat sa ma dau cu snowboardul asa ca mi-am inchiriat schiuri. 
Am inceput ca toata lumea, cu research pe net, monitor de schi si exercitiu cat incape. Pana acum am invatat sa stau pe schiuri fara sa imi rup gatul si sa controlez schiurile si cand prind nitica viteza. Grozav sentiment!

Ce nu am putut invata din niciun tutorial de pe net si nu m-a invatat nici instructorul de schi este faptul sa te feresti sa iti rupa altul gatul. 

Ieri am stat toata ziua pe partie la Arena Platos hotarat sa deprind cateva trick-uri cu care sa las masca gagicele, asa ca am tras cu ochiul la niste pustani, care datorita complexitatii tricksurilor pareau determinati sa se sinucida. Am crezut ca unul chiar va reusi insa a scapat doar cu, cel mai probabil, o ruptura de ceva la un picior. Apoi, nici una nici alta, chiar am reusit sa pun in practica vreo doua smecherii si in timp ce savuram momentul reusitei la baza partiei am fost de-a dreptul placat de o chestie cu pretentii de om, cu dimensiuni duble fata de ale mele. 

Asta nu te invata nimeni, nici pe partie, nici la baza ei, nici in viata de zi cu zi, indiferent ca ai sau nu schiuri in picioare: sa te feresti de habauci care te izbesc in plin cu atata forta incat te dau cu gaidaracele in sus pentru a cadea in pozitii atat de nasoale incat habar n-ai cum sa te ridici. 
Asadar, cum nu m-a invatat nimeni sa ma feresc de habauci care vor sa vireze stanga si intra in plin in tine m-am ales cu o mana umflata si o coasta rupta!

Singura chestie constructiva in toata intamplarea a fost faptul ca am invatat cum sa ma ridic fara sa imi intind/rup ligamentele, gratie amabilitatii habaucului. 

1 comentarii:

VictorCh spunea...

Invatatura care ar fi necesar sa fie trasa din aceasta intamplare: dupa ce ai ajuns jos si ai reusit sa te opresti, primul lucru pe care tre' sa-l faci, inainte de a te uita triumfator in jur si de a savura victoria, este sa cauti din ochi locul cel mai ferit de "aterizarile" urmatorilor "descendenti" (precum si de caderile unor parti din echipamentul acestora, eventual desprinse la o "tranta" mai zdravana) si sa te strecori acolo repede-repejor - dupa care poti sa faci orice iti pofteste inimioara.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur