Hotii de identitate, pe Facebook!

Odata apusa epoca in care se fura ca in codru, acum se fura pe fata, cu sau fara scrupule. Tot un sfant. Daca odinioara cine fura doar un ou, ulterior fura un bou, astazi se fura cu cea mai mare dezinvoltura. S-au furat multe ori s-au dat pe mai nimic, s-a furat aproape tot sau s-a dat pe degeaba. La investitori. Fireste! 

Nu este un secret penru cineva ca pana si hotia s-a elevat, a evoluat si tine pasul cu tendintele vremurilor, asa ca umbla vorba-n citadela cum ca a ajuns sa se fure ce a mai ramas de furat: identitatea. Sa fie chiar asa sau este doar un mit urban? Cine stie? Cert este ca fiecare discutie pe subiectul furtului de identitate de pe Facebook se concluzioneaza cu cele mai inepte teorii ale conspiratiei. Conform acestora pana si identitatea mamei Jenea din capul satului devine un target de frauda, in caz ca are cont activ. 

Eu cred. Cred ca exista dovezi solide. Desi cred cu tarie in ele, tot trag apa. Sa se oftice hotii si sa-mi fure mie identitatea. Ii scot si la un cico, ocazie cu care le dau facturile curente de gaz si de curent, ca-s pe numele meu. Sa le plateasca ei, doar au identitatea mea. Si sa-mi plateasca-n 30 si taxele pe scara. Si sa duca citirea apei...

0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur